جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تجمع اعتراضی روز دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸در میدان یرن توریت گوتنبرگ

شعار تجمع میدان یرن توریت : « هر چند در ایران نیستیم / کنارتان می ایستیم»
با سپاس از یکایک آنانی که امروز به دعوت عام پاسخ مثبت دادند

*****

برپایه دعوت عام فعالانی چند درشهر گوتنبرگ و پشتیبانی و حمایت “انجمن پناهجویان ایرانی گوتنبرگ” ؛ آکسیونی ایستاده به فوریت در روز دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ برابر با ۱۸ نوامبر ۲۰۱۹ در میدان یرن توریت- گوتنبرگ ، در امر دفاع از مبارزات قهرمانانه مردم ایران شکل گرفت .
جمعیت چندی گرد هم آمدند در میان انبوه باندرول ها و عکس ها و پلاکادرهای فراهم آمده ، در دفاع از تحرکات اعتراضی مردم در خیابان های ایران ، شعار هایی سر داده شد.

آکسیون امروز در اعتراض علیه رژیم سرمایه داری اسلامی ایران و در دفاع ازمبارزات مردم آزادیخواه ایران اعم از کارگران – دانشجویان – معلمان – دانش آموزان و پدران و مادران آنان و جوانان پر شور کشورمان ، علیه فقر و استثمار و بیکاری و استبداد حاکم و محکوم نمودن سلطه نظام اسلامی و دفاع از زندانیان سیاسی ایران اعم از کارگران – معلمان – دانشجویان و زنا ن زندانی ، محکومیت دستگیری دیگر باره سپیده قلیان و اعلام همبستگی با خانواده هایی که عزیزان خود را در تحرکات روزهای گذشته در بهبهان – کردستان مریوان و دیگر شهرهای ایران از دست داده اند .
ابتداء رفیق مهرزاد دشتبانی از فضای اعتراضات درون کشور بربستر وضعیتی که در عراق- لبنان – شمال سوریه و موقعیتی که امروز در جای جای جهان از جمله در بولیوی- اکوادور- شیلی و .. حاکم است ،یاد کرد . رژیم به بهانه یاری رسانی دروغین به مردم نیازمند ؛ قیمت بنزین را بالا کشید و جامعه ما که آبستن حادثه بود ،به بستن خیابان ها و شورش عمومی وا داشت . اگر در گذشته شهرهای کوچک با اعتراض روبرو بودند . اینبار شهرهای بزرگ کشورعلیرغم قطع اینترنت ارتباطات درون کشور و قطح ارتباط با خارج از کشور تا مانع اطلاع رسانی ها گردد . با اینهمه اخبار نگران کننده به طریقی دست ما میرسد و تا حال در سطح شهر های گوناگون تعدادی را در کف خیابان کشته اند ، هرچند جنازه ها را به خانواده ها تحویل نمی دهند.

ما تلاش مان بر آنستکه صدای اعتراض درون کشورمان باشیم . حرکت امروز خود جوش و به هیچ حزب و گروه خاصی تعلق ندارد . باز هم تلاش خواهیم داشت که به خیابان بیاییم و صدای مردم معترض درون کشسور مان باشیم

شعار های فارسی و سوئدی توسط رفیق توفیق در مشارکت با پناهجویان حاضر در آکسیون داده شد و همزمان این حرکت اعتراضی به شکل آنلاین در سطح فیس بوک برای عموم پخش می گردید .
در روزهای آینده باز هم در همین میدان یکدیگر را خواهیم دید.

با سپاس از همه آنانی که در این حرکت اعتراضی حضور داشتند .

زنده باد مبارزه و اعتراض بر حق مردم محروم و زحمتکش ایران!

ما همواره در کنار مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ایستاده ایم و از آزادی و برابری و عدالت اجتماعی در سراسر ایران پشتیبانی و حمایت می نماییم

https://akhbar-rooz.com/?p=12704 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x