چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجمع امروز ۳ خرداد بازنشستگان وزارت بهداشت‎

گزارش دریافتی اخبار روز: دومین تجمع بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان در اعتراض به نابرابری حقوقی وعدم پرداخت مطالبات و عدم محاسبه مواردی نظیر فوق العاده ویژه، حق جذب، سختی شرایط محیط کار، حق اشعه و… که در زمان اشتعال از آنها کسورات بازنشستگی کسر شده است اما در احکام متناسب سازی اول مهر ۹۹ اعمال نگردیده است روز دوشنبه دوم خرداد مقابل سازمان برنامه وبودجه برگزارشد.

تجمع با شعار «تا حق خود نگیریم از پای نمی نشنیم» شروع و با شعارهای: «فقط کف خیابون بدست میاد حقمون»، «کـشتی بازنشسته  دیگه به گل نشسته»، «همسان سازی کجا بود؛ دروغ، فریب ریا بود»، «بازنشسته بیداراست از وعده ها بیزاراست»، «با حق جذب و ویژه  حقوق ها کامل میشه» ادامه یافت.

سپس جمعیت شعار داد: «از بس دروغ شنیدیم  ما دیگه رای نمیدیم»، این شعار با اعتراص شدید مامور نیروی انتطامی روبرو شد و وی گفت حق ندارید این شعار را بدهید.

مشخص است که این شعار تاثیر خود را در جنبش اجتماعی  قشرهای مختلف جامعه گداشته و مسئولین را به هراس انداخته است تا انجا که این حق طبیعی را از مردم می گیرند.

جمعیت سپس با شعار «نوبخت بیا پایین» خواهان حضور نوبخت در بین بازنشستگان جهت پاسخ به مطالبات خود شدند. آقای دهستانی معاون نوبخت در بین جمعیت حاضر شد و با جواب های سربالا و وعده وعید سعی در توجیه بی عدالتی در پرداخت ها داشت. وی ایشان درجواب همکاری که گفت من از آسایش خانواده ام زدم سی سال شب نخوابی کردم وشیفت دادم و در سخت ترین شرایط با انواع بیماری های واگیردار سر کار خود حاضر شده ام اما این حق من نیست با این شرایط سنی و بیماری هر دفعه بیام اینجا دادبزنم؛ گفتن مجبور نبودی این شعل را انتخاب کنی!! جمعیت در جواب وی شعار دادند: «تا سلامت نباشه، هیچی درست نمیشه».

https://akhbar-rooz.com/?p=114346 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x