چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجمع جمعی از ایرانیان هامبورگ در جلوی کنسولگری‎ جمهوری اسلامی

روز یکشنبه ۱۷ نوامبر برابر با ۲۶ آبان ماه تعدادی از ایرانیان هامبورگ بصورت خودجوش و در حمایت از مردم ایران در جلوی کنسولگری جمهوری اسلامی در هامبورگ جمع شدند.

در این تجمع خودجوش، ایرانیان هامبورگ با دادن شعارهایی در دفاع از مردم ایران، آزادی و محکوم کردن جمهوری اسلامی بخاطر خشونت، سرکوب و کشتار تظاهرکنندگان‌ در شهرهای گوناگون خواهان محکوم کردن رژیم جمهوری اسلامی شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین با سر دادن شعار به زبان آلمانی، پخش آهنگ و گفتگو با شهروندان آلمانی سعی در جلب توجه و افشاگری بر علیه سیاست های سرکوبگرانه رژیم جمهوری اسلامی داشتند. تا زمان تهیه این گزارش خبری، رفته رفته بر تعداد تظاهرکنندگان ایرانی در هامبورگ  همچنان افزوده می شد.

https://akhbar-rooz.com/?p=12431 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید رضا
سعید رضا
4 سال قبل

در چند روز گذشته در ایران، بیش از هزار نفر دستگیر شده اند، آمار کشته شده گان از چند ده نفر گذشته است.
از اینکه جمعی خود جوش اقدام به اعتراض نموده اند جای تقدیر بسیار است اما کافی نیست، باید به جد سوال کرد که نیروهای مبارز سیاسی خارج نشین مشغول چه مهمی هستند که حتی فرصت یک متینگ و تظاهرات و اعلان همبستگی جمعی را ندارند و فقط به دادن اطلاعیه در فضای مجازی دل خوش کرده اند.
فرصتها از دست میرود و ما همچون ویت کنگ های کافه نشین مشغول تئوری بافی و خود زنی و دگر زنی هستیم، من را یاد تاتر حصار در حصار می اندازد.
آزادیخواهان و برابری طلبان، ضرورت لحظه را دریابید و همنوا و هم گرا برخیزید تا طنین انداز خروش حق طلبانه قهرمانان وطن در این سوی مرزها باشیم که با دستی خالی علیه اژدهای هفت سر به پا خواسته اند.

باید یکی شویم
اینان هراسشان ز یگانگی ماست

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x