شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجمع کارگران و کارکنان رسمی نفت در چندین شهر

روز چهارشنبه پنجم خرداد کارکنان نفت در چندين شهر تجمعات اعتراضی بر پا کردند. اين تجمعات بنابر فراخوان از پيش اعلام شده کارگران رسمی نفت صورت گرفته است. کارگران نفت به افزايش صفر درصدی حقوق های سال 1400 اعتراض دارند

روز چهارشنبه پنجم خرداد کارکنان نفت در چندین شهر تجمعات اعتراضی بر پا کردند. این تجمعات بنابر فراخوان از پیش اعلام شده کارگران رسمی نفت صورت گرفته است. کارگران نفت به نحوه ی افزایش حقوق های سال ۱۴۰۰ اعتراض دارند و خواهان افزایش حقوق ها به اندازه ای هستند که زندگی و معیشت آن ها را تامین کند.

بنابر گزارش اتحادیه ی آزاد کارگران ایران، این تجمعات در نقاط مختلف نفتی کشور صورت گرفته است.

در تهران، جمعی از کارکنان رسمی شرکت نفت مقابل مجلس دست به تجمع اعتراضی زدند. این کارگران علیرغم هوای نامساعد و بارانی از نقاط مختلف کشور مقابل مجلس گردهم آمدند.

در آبادان تعدادی از کارکنان رسمی نفت پالایشگاه آبادان در محوطه شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

در اهواز، روز چهارشنبه پنجم خرداد جمعی از کارکنان رسمی شرکت نفت مقابل درب شماره ۳ مجموعه مناطق نفت خیز جنوب در اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.

در عسلویه جمعی از کارکنان رسمی نفت عسلویه مقابل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی دست به تجمع اعتراضی زدند.

در ماهشهر، تعدادی از کارکنان رسمی نفت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منطقه ماهشهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

در مجتمع دریایی ابوذر جمعی از کارکنان رسمی شرکت نفت مجتمع دریایی ابوذر در این سکوی دریایی دست به تجمع اعتراضی زدند.

در گچساران تعدادی از کارکنان رسمی شرکت ملی نفت گچساران در محوطه شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

در شرکت نفت فلات قاره بهرگان نیز کارگران در محیط شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

https://akhbar-rooz.com/?p=114514 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید قربانی
حمید قربانی
2 سال قبل

تنها، کارگران آن نیروی اجتماعی هستند که میتوانند با به پیروزی رساندن انقلاب قهری کمونیستی خویش جامعه را از فروپاشی قطعی نجات دهند!

کارگران ایران، هوشیاری خود را افزایش دهند، فریب هیچ قاتلِ شالارتان را نخورند.کارگران جز به پیروزی انقلاب قهری نمیتوانند رضایت دهند. 
کارگران در کل و بویژه کارگران آگاه نباید زمان را از دست دهند، کارگران باید دست به ایجاد ارگانهای مخفی، نیمه مخفی و حتی علنی و مخصوصا کمیته های سرخ – کمیته های کمونیستی – کمیته های مسلح محل کار و محل زندگی زده و خود را متحد، سازمان و مسلح نمایند که انقلاب همچون زمین لرزه و آتش فشان از راه می رسد. این کمیته ها دارای نقش های متفاوتی می توانند الف – محل شور و مشورت کارگران آگاه هستند،مبارزات کنونی را به یک دیگر وصل نمایند، شعارهای مناسب را تعیین کنند و جلوی تعرضات نیروهای سرکوب گر را بر طبق نقشه و با تحلیل مشخص از وضعیت مشخص بگیرند و جاسوسان و متعرضان اصلی یعنی فرماندهندگان، قضات قاتل  امثالهم را بسزای اعمال ننگین شان برسانند ب- در وقت مناسب بهم پیوسته و اعلام حزب سیاسی – حزب کارگران آگاه نمایند :  «دو :
_ با توجه به این که پرولتاریا به عنوان طبقه، فقط در صورتى مى‌تواند علیه قهر دسته جمعى طبقات مالک وارد عمل شود که در حزب سیاسى مجزاى خویش‏، در تخالف با همه‌ى اشکال قدیمى احزاب طبقات مالک، متشکل گردد؛ _ با توجه به اینکه تشکل پرولتاریا در حزب سیاسى‌اش‏ براى تضمین پیروزى انقلاب اجتماعى و هدف نهایى آن، نابودى طبقات، ضرورى است؛ _ با توجه به این که باید وحدت نیروهاى طبقه‌ى کارگر، که از قبل در مبارزات اقتصادى تحقق یافته، به عنوان اهرم توده هاى این طبقه در مبارزه علیه اقتدار سیاسى استثمار کنندگانشان به کار آید؛ کنفرانس‏ به اعضاى انترناسیونال خاطرنشان مى‌سازد که در جریان مبارزه‌ى طبقه‌ى کارگر، فعالیت اقتصادى و فعالیت سیاسى این طبقه به طرزى ناگسستنى با هم پیوند دارند. 
(تلخیص‏ از قطعنامه‌ى کنفرانس‏ لندن انجمن بین المللى کارگران _ انترناسیونال _ سپتامبر ۱۸۷۱، » ج – این کمیته ها در فردای پیروزی انقلاب و در حین پیروزی زیر بنای اساسی دیکتاتوری پرولتاریای مسلح – شوراهای مسلح کارگران و زحمتکشان می باشند. رفقای کارگر زمان را از دست ندهید!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x