چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترامپ در پی بیماری کوید۱۹، به بیمارستان نظامی منتقل شد

کاخ سفيد ساعاتی پس ازانتشارخبر ابتلای ترامپ و همسرش به بيماری کرونا، اعلام کرد رئیس جمهوری آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید در بتسدا درایالت مریلند ودر حومه واشینگتن منتقل می‌شود و در آنجا به مداوا ادامه می‌دهد. ترامپ قبل از ترک کاخ سفيد با انتشار ويدئوی کوتاهی تاکيد کرده حال او «خیلی خوب» است، اما برای حصول اطمینان به بیمارستان می‌رود
آقای ترامپ از روز گذشته و با مشخص شدن کرونا مثبت بودن یکی از دستیاران ارشدش، به قرنطینه رفته بود

کاخ سفید عصر روز جمعه اعلام که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای ادامه مداوای بیماری کووید ۱۹ به بیمارستان نظامی منتقل شد.

ترامپ در حالی عصر جمعه به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه پایتخت منتقل شد که کاخ سفید حالش را خوب اعلام کرده بود و مایک مدو، رئیس دفتر ریاست جمهوری تصریح کرده بود که آقای ترامپ و همسرش علایم خفیفی از کرونا بروز داده‌اند.

تصاویر تلویزیونی از نشستن یک هلی‌کوپتر مخصوص رئیس جمهوری آمریکا، مارین وان، در چمن کاخ سفید به صورت مستقیم پخش شد.

دونالد ترامپ در حالی که ماسک پوشیده بود از مقابل خبرنگاران گذشت و سوار هلی کوپتر شد، ولی به پرسش خبرنگاران پاسخ نداد.

گزارش‌ها حاکی که رئیس جمهوری آمریکا یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید دارد و از آنجا به کار خود ادامه خواهد داد.

دفتر ریاست جمهوری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید دوباره بر خوب بودن وضعیت عمومی دونالد ترامپ اعلام کرده “برای احتیاط بیشتر، رئیس جمهوری در چند روز آینده از دفتری که در بیمارستان والتر رید” در نظر گرفته شده به امور کشور رسیدگی خواهد کرد.

پزشک رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای همه ی داروهایی را که برای وی تجویزه کرده و اقداماتی را که برای پیشگیری انجام داده گزارش کرده است. در این بیانیه درباره وضعیت ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری گفته “او کمی سرفه و سردرد دارد اما حال عمومی‌اش خوب است”.

با انتقال ترامپ به بیمارستان، پرسش درباره ی آینده ی انتخابات آمریکا جدی تر شده است. رسانه های آمریکایی می گویند ستاد انتخاباتی جو بایدن دستور داده پخش آگهی‌های انتقادی از ترامپ فعلا متوقف شود.

هنوز در باره ی انتقال امور، به مایک پنس معاون ریاست جمهوری گزارشی منتشر نشده و به نظر می آید ترامپ همچنان مایل است از بیمارستان اداره کشور را در اختیار داشته باشد. ترامپ قبل از ترک کاخ سفید با انتشار ویدئوی کوتاهی تاکید کرده حال او «خیلی خوب» است، اما برای حصول اطمینان به بیمارستان می‌رود.

https://akhbar-rooz.com/?p=48742 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x