سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ترامپ: جمهوری اسلامی واکنش نشان دهد، ۵۲ نقطه ایران را می زنیم

رئیس‌جمهوری ایالات متحده با اشاره به تهدیدها و هشدارهای مقام‌های ایران به انتقام‌گیری به‌خاطر کشته‌شدن قاسم سلیمانی، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته در صورت تهدید شهروندان یا منافع کشورش ۵۲ نقطه ایران، از جمله نقاط مهم از نظر فرهنگی، هدف قرار خواهد گرفت.

دونالد ترامپ نوشته تهدیدهای مقام‌های ایرانی در قبال کشته‌شدن کسی‌ست که به‌تازگی یک آمریکایی را کشته و شماری دیگر را زخمی کرده‌ بود؛ «اگر نخواهیم به تمام آدم‌هایی که در طول زندگی‌اش کشته بود اشاره کنیم، از جمله به تازگی صدها تظاهرکننده ایرانی».

ترامپ افزود قاسم سلیمانی «در حال حمله به سفارت ما بود و در حال آماده‌کردن مقدمات برای ضربه زدن در نقاط دیگر. برای سال‌ها ایران چیزی جز مشکل نبوده است.»

رئیس‌جمهوری آمریکا ادامه داد «بگذارید این به‌عنوان یک هشدار عمل کند، اگر ایران به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا حمله‌ای بکند، ما ۵۲ سایت ایران را (نمادی از ۵۲ آمریکایی که ایران سال‌ها پیش گروگان گرفته بود)، هدف قرار می‌دهیم، برخی از آن‌ها در سطح بسیار بالا، و مهم برای ایران، و فرهنگ ایران، و به آن اهداف، و خود ایران، ضربه‌ای خیلی سریع و خیلی سخت خواهد خورد. ایالات متحده، خواهان تهدید بیشتری نیست!».

رئیس‌جمهوری آمریکا جزئیاتی از این ۵۲ نقطه مهم برای ایران و فرهنگ ایران ارائه نکرده‌است.

خبرگزاری رویترز می‌گوید پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، پاسخ به پرسش‌های مربوط به این موضوع را به کاخ سفید ارجاع داده‌است و کاخ سفید هنوز اظهار نظری در این مورد نکرده‌است.

https://akhbar-rooz.com/?p=17062 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا حلاج
علیرضا حلاج
4 سال قبل

تنها هدف ممکن و محرز برای امپریالیسم جهانی [امریکا و ایلومیناتی حول آن] و آپارتایدیسم شیعی [جمهوری اسلامی] در کوتاه مدت، تشدید وضعیت امنیتی منطقه خواهد بود تا جا پای خود را در فعل و انفعلات موجود منطقه محکم‌تر کنند… هدفی که البته امپریالیسم جهانی آنرا سالهاست به لطف وجود جمهوری اسلامی در دراز مدت هم پی گرفته!

کیا
کیا
4 سال قبل

بلوف های ترامپ را باید جدی گرفت!
ایشان در موقعیتی قرار دارد که باید یک موفقیت بزرگ را رقم زند و ایران بد نام را با خاک یکسان کردن برایش امکانپذیر است.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x