پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تشکر فرمانده ی کشتار مردم از عاملان کشتار!

علی خامنه ای رهبر حکومت اسلامی امروز در دیدار با بسیجان، بار دیگر همه جنایت ها و قساوت های نیروهای تحت فرمان خود علیه مردم معترض را تایید کرد و گفت برابر عاملان این کشتار مهیب «تکریم و تعظیم» می کند

علی خامنه ای رهبر حکومت اسلامی در نخستین روزهای اعتراضات مردمی، فرمان کشتار مردم ناراضی را صادر کرد. نتیجه ی این فرمان، بی سابقه ترین سرکوب و کشتار علیه مردم جان به لب رسیده و گرسنه ای بود که از حق زندگی خود دفاع می کردند. به دستور او برای سرکوب مردم معترض حمام خون به راه انداختند، چند صد نفر را کشتند، هزاران نفر را زخمی کردند و هزاران نفر را دستگیر و روانه ی بازداشتگاه ها کردند و سانسور گسترده ای را بر کشور حاکم کردند. او امروز بار دیگر همه این جنایت ها و قساوت ها را تایید کرد و در برابر عاملان این کشتار مهیب «تکریم و تعظیم» کرد.

رهبر حکومت در دیدار با بسیجان در روز چهارشنبه با اشاره به اعتراضات گسترده ی اخیر گفت: توطئه بسیار خطرناکی توسط مردم نابود شد. وی تاکید کرد: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در مواجهه‌ی سخت، کار و وظیفه‌ی خود را انجام دادند .

وی افزود: لازم میدانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پُرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً ملت ایران یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است.

خامنه ای با تکرار حرف های مسئولین ریز و درشت زیردستش اعتراض مردم زحمتکش و گرسنه را به دشمن نسبت داد و گفت: یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد!

خامنه ای افزود: بله؛ نیروی انتظامی، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه‌ی سخت، کار و وظیفه‌ی خود را انجام دادند لکن کاری که ملت در این یک هفته‌ی قبل کردند، از هر حرکت میدانی بالاتر و مهم‌تر بود؛ حرکتی که از زنجان و تبریز شروع شد و به همه‌ی شهرهای کشور و حتی روستاها رسید و آخر هم در تهران این حرکت به این عظمت انجام گرفت.

بنابر گزارش ها، یک هفته بعد از سرکوب اعتراضات، خیابان های بسیاری از شهرها هنوز امنیتی است. بسیج و سپاه و پلیس در نقاط مهم شهرها مستقر هستند، اینترنت وصل نشده است، موج بازداشت ها و تهدیدها ادامه دارد و سران حکومت از بیم بازگشت موج اعتراض ها حاضر نیستند وضعیت کشور را به حالت عادی بازگردانند.

https://akhbar-rooz.com/?p=13499 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید امینی
مجید امینی
4 سال قبل

عملی که تا به امروزبه آن اشاره نشده اینست که هیچ یک ازدیکتاتورهای تاریخ بشری خود انسا نهای مخالف خود را شکنجه نکرده ونکشته اند– همیشه بدست هموطن های خود انجام گرفته. پس اگرآقای خامنه ایی بخواهد با افراد مخالف ازدیاد قیمت بنزین شدید رفتارشود، به عاملین خود دستورمی دهد ولی کسی آنرا اجرا نکند، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا درهررژیمی کسانی پیدا نمی شوند که ازروی نفهمی/تربیت غلت/کم بود آموزش/باورهای غیرمنطقی ونادرست/اقتصاد/هیجانات بی مورد زمان کودکی/نبود زمان کافی برای تکامل ودیگرعوامل زیادی که ذکرآن ها مثنوی دوچندان می کند، به کشتاردیگران به آسانی دست نمی زنند؟ فراموش نبایست کرد که هیتلر، استالین، چنگیزخان، صدام حسین، مارکوزفیلیپین، محمد رضا پهلوی وپدرش خود کسی را نکشتند. همیشه افرادی بوده اند که حاضرند عمل زشت را انجام بدهند. پس مفید ترواقع خواهد شد اگربه این عوامل که باعث می شود فرد انقدردرنده و خونخوارگردد، پرداخته وبیشتراشاره شود.
م. امینی

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x