شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

تشکر کارگران هفت تپه از خانم فرزانه زیلایی وکیل مدافع فعالان کارگری

به دنبال انتشار خبر لغو احکام فعالین کارگری هفت تپه از جمله اسماعیل بخشی و محمد حنیفر، کانال های وابسته به کارگران هفت تپه، متنی در تشکر و تجلیل از خانم فرزانه ی زیلایی وکیل مدافع همکاران خود منتشر کرد. در این پیام آمده است:

خانم زیلابی بزرگوار! خسته نباشید

این پیروزی لغو احکام کارگران هفت تپه را به خانم زیلابی وکیل کارگران هفت تپه تبریک می گوییم و صمیمانه از زحمات چندین ساله ایشان تشکر می کنیم. بدون مزد و مواجب، حتی بعضا با هزینه شخصی پیگیر پرونده های کارگران هفت تپه از شوش و دزفول تا اهواز و تهران بودند.

در این روزگاری که اکثر مردم همه چیز خود را دو دوتا چهارتا انجام می دهند، ایشان بدون چشم داشت و از سر انسانیت تا پایان کار کنار کارگران ماندند و حتی در این راه برای پاپس کشیدن از پرونده کارگران بارها تهدید شدند و برای ایشان پرونده سازی هم شد، اما یک قدم هم عقب ننشستند و هر بار مصمم تر از همیشه پیگیر شدند.

درود بر این همه غیرت و زنانگی شما! درود بر شما که الگویی برای تمام زنان و مردان آزادی خواه کشورمان هستید.

زنده باد کارگران هفت تپه
زنده باد حامیان هفت تپه

https://akhbar-rooz.com/?p=31199 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عبداله نظری
عبداله نظری
3 سال قبل

هزاران درود برخانم زیلابی عزیز ، این وکیل پرتلاش ،سخت کوش وباوجدان، که لحظه ای برای لغو احکام عزیزان ما از پای ننشستند ، شما مایه افتخارماهستید ، زبانم از پاسداشت وتشکر شما قاصر است، شما نظر من را در مورد اینکه” زنان عزیز دربسیاری موارد، درایت خودرا درانجام کارهای دشوار ونیز شجاعت وبردباری بالاتری ازبرخی مردان به اثبات رسانده اند” ، بااین موفقیت تائید کردید، برایتان آرزوی پیروزی وشادکامی دارم🙏🏻🙏🏻♥️🙏🏻🙏🏻🌹🌹

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x