پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تظاهرات در تهران با شعار «مرگ بر دیکتاتور»!

روز دوشنبه 4 مرداد در تهران تجمع اعتراضی با شعار «مرگ بر ديکتاتور» بر گزار شده است. اين تجمع در اعتراض به قطعی برق در برابر پاساژ علاءالدين شروع شده و مردم در خيابان جمهوری، چهار راه استانبول راهپیمايی کرده اند

روز دوشنبه ۴ مرداد در تهران تجمع اعتراضی با شعار «مرگ بر دیکتاتور» بر گزار شده است. این تجمع در اعتراض به قطعی برق در برابر پاساژ علاءالدین شروع شده و مردم در خیابان جمهوری، چهار راه استانبول راهپیمایی کرده اند.

در ویدنوهایی که از این تجمع تازه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، شعارهای «مرگ بر دیکتاتور»، «توپ، تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه» و «خامنه ای حیا کن، مملکت را رها کن» به گوش می رسد.

تاکنون گزارشی از برخورد نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان منتشر نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران معاون امنیتی استانداری تهران پیرامون این تجمع اعتراضی گفت: پس از قطع شدن برق پاساژ، تجمع بین ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۲:۴۵ شکل می‌گیرد و پس از آن به پایان می‌رسد و اکنون تجمعی وجود نداشته و شرایط عادی است.

بنابر این گزارش پیش از ظهر امروز تعدادی از کسبه دو پاساژ علاءالدین و چارسو در خیابان جمهوری در اعتراض به مشکلات ناشی از قطع برق در مقابل این دو پاساژ تجمع کردند.

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران، درباره دلیل برگزاری تجمع ظهر امروز مقابل پاساژ علاءالدین و خیابان جمهوری اظهار داشت: این تجمع به دلیل قطع برق پاساژ برگزار شد، البته دلیل قطع برق مشخص نبوده و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: پس از قطع شدن برق پاساژ، تجمع بین ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۲:۴۵ شکل می‌گیرد و پس از آن به پایان می‌رسد و اکنون تجمعی وجود نداشته و شرایط عادی است.

https://akhbar-rooz.com/?p=120752 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سروشی
سروشی
2 سال قبل

ههههه واقعا چقدمردم ایران ساده لوح هستن این همه چندین روز دارن تظاهرات میکنن کی ازشون ترسیده؟ گرونیا سرجای خودشونن و روزبروز دارن همه چی رو گرونتر میکنن هیچ مسؤلی ازجاش تکون نخورده پس معلوم میشه این هیاهو کارخودشونه برای منحرف کردن ذهن مردم از گندکاریاشون اصلا اینا باهمین مغلطه بازیا اومدن در رأس کار و باهمین مغلطه بازیها هم دارن موندنشونو تمدید میکنن این وسط فقط یه عده مردم بیچاره و ساده لوح زیر تانکی اینا میشن

نیما
نیما
2 سال قبل

آخه چرا دروغ پراکنی میکنید؟؟
صداها و شعارها به طرز وحشتناکی ویرایش و میکس بود

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x