جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تظاهرات ضدحکومتی در تهران و چند شهر دیگر

شنبه شب تهران بار دیگر شاهد تظاهرات ضدحکومتی بود. بنابر گزارش ها در برابر دانشگاه پلی تکنیک و در خیابان حافظ و نیز دانشگاه صنعتی شریف، صدها نفر از دانشجویان، جوانان و مردم با سر دادن شعارهایی علیه حکومت خواستار استعفا و برکناری خامنه ای فرمانده ی کل قوا شدند

شنبه شب تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، رشت، بابل، زنجان، بروجرد، همدان و…بار دیگر شاهد تظاهرات ضدحکومتی بوده است. در تهران بنابر گزارش ها در برابر دانشگاه پلی تکنیک و در خیابان حافظ و نیز دانشگاه صنعتی شریف، صدها نفر از دانشجویان، جوانان و مردم با سر دادن شعارهایی علیه حکومت خواستار استعفا و برکناری علی خامنه ای فرمانده ی کل قوا شدند.

این تظاهرات بدنبال اعتراف حکومت به سرنگون کردن اشتباهی یک فروند هواپیمای اوکراینی که به کشته شدن همه ی سرنشینان آن انجامید صورت گرفته است.

حمله به دانشجویان با گاز اشک آور در برابر پلی تکنیک

در این تجمع های ضدحکومتی، شعارهای اصلی علیه علی خامنه ای، ولایت و سپاه پاسداران بوده است. «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه – چه رهبر»، «سپاه جنایت می کند، رهبر حمایت می کند»، «سپاهی حیا کن، مملکت رو رها کن» ، «خامنه ای حیا کن، مملکت رو رها کن» از جمله شعارهایی بوده است که به کرات در تجمع های ضدحکومتی روز شنبه سر داده شده است.

گزارش های منابع خبری و شبکه های اجتماعی حاکی است که پلیس و نیروهای امنیتی با گاز اشک آور به مردم و دانشجویان حمله کرده اند.

مراسم بزرگداشت قربانیان حادثه ی هوایی و محکومیت جنایت جمهوری اسلامی امروز در برخی از دانشگاه های دیگر کشور از جمله دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه صنعتی بابل برگزار شده است.

حمله با گاز اشک آور به مردم در خیابان سمیه

گزارش های شبکه های اجتماعی حاکی است که در چندین شهر دیگر نیز تظاهرات ضدحکومتی برگزار شده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=17585 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
4 سال قبل

راه حلی که منطقی بنظر می آید را دنبال کنیم،!
آزادی زندانیان سیاسی
و پیش به سوی رفراندم شکل حکومتی و قانون اساسی ملی و دمکراتیک تحت کنترل جامعه بین المللی.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x