پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعداد قربانیان کرونا در تهران سه برابر شد؛ درخواست تعطیلی مترو

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۳ برابری آمار قربانیان کرونا در پایتخت گفت: جهت پیشگیری از شیوع کرونا باید مترو تعطیل و طرح ترافیک هم لغو شود.

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت ابتلا به کرونا در پایتخت گفت: متأسفانه آمار متوفیان کرونا در تهران اکنون نسبت به اردیبهشت سه برابر افزایش یافته و این قضیه بسیار نگران‌کننده است.

وی تأکید کرد: مترو پایتخت جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا باید تعطیل و طرح ترافیک هم همزمان لغو شود.

این عضو شورای شهر تهران افزود: شهروندان باید از حضور در تجمع و جشن‌ها و مراسم‌های خانوادگی پرهیز کنند چرا که پیشگیری در حال حاضر نقش مهمی در کنترل کرونا دارد.

خلیل‌آبادی عنوان کرد: به گفته متخصصان حوزه بهداشت و درمان، هر یک نفر مبتلا به کرونا حتی می‌تواند تا ۶۰ نفر را آلوده کند بنابراین با تعطیلی مترو و اتوبوس اقدام بزرگی در کنترل کرونا می‌توان انجام داد البته در حال حاضر ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی مداوم انجام می‌گیرد ولی ممکن است برخی از شهروندان رعایت اصول بهداشتی را مدنظر قرار ندهند و این مسأله سلامت سایر مردم را به خطر می‌اندازد.

خلیل‌آبادی اعلام کرد: تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران مبتلا به کرونا شده‌اند که انجام دورکاری که از روزهای گذشته اعلام شده قطعاً در کاهش آمار مبتلایان مؤثر است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز در حاشیه صحن علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره احتمال تعطیلی مترو در پایتخت به دلیل شیوع کرونا، اظهار داشت:‌ در این زمینه صحبت نمی‌کنم ولی باید ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری کند و بعید می‌دانم بتوانند این اقدام را انجام دهند.

https://akhbar-rooz.com/?p=40863 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x