جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جعفر عظیم زاده در پنجمین روز اعتصاب غذا به سر میبرد

حقوق بشر در ایران | جعفر عظیم زاده, زندانی سیاسی در پرونده جدید ...

اتحادیه ی آزاد کارگران ایران روز پنجشنبه (امروز) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که جعفر عظیم زاده دبیرکل این اتحادیه در پنجمین روز اعتصاب غذای خود به سر می برد. عظیم زاده که در زندان اوین به سر می برد و به بیماری کرونا مبتلا شده را به بهانه ی انتقال به بیمارستان به سلول های انفرادی زندان گوهردشت کرج منتقل کرده اند.
در بیانیه ی اتحادیه ی آزاد کارگران ایران آمده است:


امروز پنجشنبه سی‌ام مردادماه پنجمین روزی است که جعفر عظیم زاده در سلول انفرادی اندرزگاه ۱۱ زندان رجایی شهر در اعتصاب غذا به سر میبرد.

دیروز در ملاقاتی که خانواده با جعفر داشته‌اند متوجه شدت ضعف و رنگ پریدگی و سرگیجه‌های مداوم او بوده‌اند و ده کیلوگرم نیز کاهش وزن داشته است.

علیرغم بیماری‌های قلبی، ریوی و گوارشی قبلی که ناشی از اعتصاب غذای سال ۹۵ می‌باشد، ابتلای به کرونا و محرومیت از دارو و درمان شرایط جسمانی او را به شدت در‌مخاطره قرار داده است.

اکنون پنج روز است که در انفرادی بسر میبرد و هیچگونه تماسی با بیرون از زندان ندارد. ملاقات دیروز خانواده نیز از طریق اجازه نامه دادیار ناظر بر زندان و تحت فشار همسر وی صورت گرفت وگرنه به خانواده اعلام کرده‌اند که تا زمانی که در سویت (انفرادی) است نه تلفن و نه ملاقات نخواهد داشت و این موضوع اعضای خانواده و جامعه را کاملاً در بیخبری از وضعیت سلامت او قرار میدهد.

اتحادیه ی آزاد کارگران ایران

https://akhbar-rooz.com/?p=44035 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x