پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جنگ ترامپ با توییتر «دموکرات‌ها و چپ‌های رادیکال»: ساکت نمی‌نشینیم

دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا در واکنش به بسته شدن حساب کاربری توییترش، وعده ایجاد یک شبکه پیام‌رسانی خصوصی جدید را داد. رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه کاخ سفید که در حساب توییتری ریاست جمهوری آمریکا همرسان و بلافاصله حذف شد، ادعا کرد که توییتر با «دموکرات‌ها و چپ‌های رادیکال» همکاری کرده تا او و طرفدارانش را ساکت کند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به بسته شدن حساب کاربری توییترش، وعده ایجاد یک شبکه پیام‌رسانی خصوصی جدید را داد.

اندکی پس از آن که توئیتر اعلام کرد حساب کاربری دونالد ترامپ را برای همیشه بسته است، وی گفت که ساکت نخواهد ماند و پیشنهاد ایجاد یک پلتفورم جدید را داد.

رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه کاخ سفید که در حساب توییتری ریاست جمهوری آمریکا همرسان شد، ادعا کرد که توییتر با «دموکرات‌ها و چپ‌های رادیکال» همکاری کرده تا او و طرفدارانش را ساکت کند. این توییت بلافاصله حذف شد.

در این پیام آمده است: «من پیش بینی می‌کردم این اتفاق بیفتد. ما در حال مذاکره با سایت‌های مختلف دیگری هستیم و به زودی خبر بزرگی را اعلام خواهیم کرد. ضمن این که داریم امکان ساخت یک پلتفورم خصوصی برای آینده نزدیک را بررسی می‌کنیم. ساکت نمی‌نشینیم.»

رئیس جمهور آمریکا افزود: «مسئله توییتر آزادی بیان نیست. این یک پلتفرم متعلق به چپ رادیکال است که در آن برخی از شرورترین افراد دنیا اجازه دارند آزادانه حرف بزنند.»

شرکت توییتر حساب ترامپ را در روز جمعه به دلیل «خطر تحریک بیشتر به خشونت» برای همیشه مسدود کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که روز چهارشنبه جمعیتی از طرفداران ترامپ به مقر کنگره ایالات متحده آمریکا در واشنگتن حمله کردند، رویدادی که به کشته شدن ۵ نفر انجامید.

مخالفان ترامپ او را متهم می‌کنند که روز چهارشنبه به هدف متوقف کردن کار کنگره در تأیید پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، هوادارانش را برای حمله به ساختمان کنگره تحریک کرده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=100322 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x