جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حامد علی مشکوه به ۲۶ سال حبس تعزیری محکوم شد

حامد علی مشکوه، شهروند سنی مذهبی توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب ارومیه به ۲۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر، با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مجازات اشد یعنی ۱۵ سال زندان برای وی قابل اجرا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، بر اساس این حکم که توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب ارومیه به ریاست قاضی رجبی صادر و امروز یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در دادگاه به این شهروند ابلاغ شده است، حامد علی مشکوه از بابت اتهام “عضویت در گروه‌های سلفی” به ۱۰ سال حبس تعزیری، به اتهام “تشکیل گروه به قصد برهم زدن امنیت کشور” به ۱۵ سال حبس و از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به ۱ سال حبس، مجموعا ۲۶ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر، با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مجازات اشد یعنی ۱۵ سال زندان به اتهام “تشکیل گروه به قصد برهم زدن امنیت کشور” برای وی قابل اجرا خواهد بود.

این شهروند در تاریخ ۱ مردادماه ۹۹ توسط ماموران اداره اطلاعات ارومیه بازداشت و آبان‌ماه همان سال با پایان مراحل بازجویی به زندان ارومیه و در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه به بند سیاسی این زندان منتقل شد.

حامد علی مشکوه، ٣۶ ساله و شهروند سنی مذهب ساکن ارومیه است.

https://akhbar-rooz.com/?p=109085 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x