سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حزب آزادى و رفاه ایرانیان (آرا): انتخابات نمایشی ١۴٠٠را تحریم کنیم!

ایرانیان شریف و میهن دوست و همه ی آزادیخواهان ایران، احزاب عدالت جو، شخصیت های ملی و میهنی و همه ی نیروهاى اپوزیسیون و آنهایی که نگران سرنوشتِ ایران، این میهن تاریخی در بند هستید.

ما هم اکنون در آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی قرار داریم، بیش از  چهل و دو سال،از عمر حکومت ننگین و نکبت بار الیگارشی فاسد مذهبی تحمیل شده بر میهن ما گذشته است، رژیمی که طی این مدت با کارگزارانی غرق در فساد و جنایت، ایران را در بحران بى سابقه ی اقتصادى و فقرى تحقیر کننده  قرار داده است و بیش از ۶٠ در سد ( صد) از مردمان ایران، زیر خط فقر کامل قراردارند.

رژیمی زن ستیز که بدوی ترین سنت های وا پس گرایانه را به مردم ایران و به ویژه زنان کشورمان، تحمیل کرده است ودر قرن بیست و یکم، به بهانه ی عدم رعایت حجاب به چهره زنان و دختران اسید پاشى میکند و آنها را از دوچرخه سوارى و ورود به استادیوم هاى مردان منع میکند.

رژیمی تمامیت خواه که با  عملکرد تبهکارانه اش، بر اساس اطلاعیه یازده مارس ۲۰۲۰ سازمان پروژه ی عدالت جهانی، در رتبه ى بی قانون ترین و غیر شفاف ترین کشورهای جهان معرفی شده است. .رژیمی غرق در بحران که با صدور تروریست به کشورهاى همسایه، منطقه را چون انبار باروت به نقطه انفجار نزدیک و به نوعی جهان را نا امن تر از قبل کرده است.

رژیمی که در طول ۴۲ سال عمرش با  ترور و رانت و چپاول و غارت ایران، با مردم ایران و جهان سر جنگ دارد و فرار سرمایه ها توسط  فرومایه گانش از بودجه کشور بالا تر است . رژیمى که باعث فرار مغزها از کشور شده و بیش از ٧ میلیون ایرانى را از کشور فرارى داده است.

 رژیمی که ناهماهنگ با مرحله ی رشد اجتماعی ایرانیان است و حقوق شهروندی و انتخابات آزاد براى مردمان ایران را انکار کرده و در نهایت بیشرمی و با قاعده ی رسوای “من انتصاب میکنم، اما تو رای میدهی”، در خردادماه پیش رو، نمایش فریبکارانه ی انتخاب ریاست جمهوری را تدارک می بیند.

حزب آزادى و رفاه ایرانیان (آرا) هشدار میدهد، رژیم فاشیستى مذهبى قصد آن دارد «ابراهیم رئیسى »، یکی از اعضاى هیّئت مرگ در دهه ١٣۶٠ را به عنوان رئیس جمهور، انتصاب کند تا حلقه ی سرکوب و کشتار را بر مردم تنگتر کند. ما به مردمان ایران یادآوری میکنیم ، در جمهورى اسلامى از اولین انتخابات خود در سال ١٣۵٨ خورشیدى، تا کنون هیچگاه انتخاباتى آزاد بر گزار نشده و نخواهد شد. این بار رژیم جهل و جنایت نقشه ى دیگرى در سر می پروراند. او ، قاتلِ جوانان ایران زمین را به عنوان کاندیداى رئیس جمهوری خود معرفى کرده است و  به خاطر رئیسى، تمامى افراد نزدیک خود را هم حذف کرده است و براى کاندیداهاى تائید صلاحیت  شده هم خط و نشان می کشد. هشیار باشیم و براى یک بار هم شده فریب بد و بدتر، رژیم را نخورده و در روز انتخابات در خانه هایمان بمانیم و به پاى صندوق هاى دروغین راى نرویم. وپس از اعلام نتایج انتصابات به خیابان ها آمده و در کف خیابان بمانیم و به اعتراضات ضد انتصابى ادامه دهیم تا دنیا پیام « تحریم انتخابات » و اعتراض  ایرانیان به انتصابات را بشنود.

پیروز باد همبستگى ملى ایرانیان 

حزب آزادى و رفاه ایرانیان (آرا)

١۴خرداد ١۴٠٠ خورشیدى برابر با ۴ جون ٢٠٢١ ترسایى(میلادى)

[email protected]

https://akhbar-rooz.com/?p=115510 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x