شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حزب آزادی و رفاه: انتخابات را تحریم کنیم، شرکت درانتخابات فرمایشی تائید رژیم خود کامه است

هم میهنان ، روز جمعه دوم اسفند ٩٨ یکی دیگر از انتخابات فرمایشی رژیم فاشیست مذهبی است. رژیمی که چهل و یک سال  دروغ  گفت و انتخابات  نمایشی را برای انتصاب  رئیس جمهور، نمایند گان مجلس شورا ،  نمایند گان  شوراهای شهر و…  را برگزار کرده است . شاید  بتوان اولین انتخابات ریاست جمهوری در ایران را بی نقص تر از سایر انتخابات دانست ولی  به درستی می توان گفت  تمامی انتخابات در ایران  با درجه های مختلف مهندسی شده اند. 

رژیم  هرچند بر طبق قوانین استصوابی  نامزدهای غیر خودی انتخاباتی را از صافی می گذراند و فقط خودی ها را در لیست  باقی می گذارد،  اما باز در خلال این چهل و یک سال  همیشه  با تقلب های گسترده نتیجه انتخابات را از آن خودی تر ها کرده  و نمایش انتخاباتی براه انداخته است تا به جهانیان بنمایاند که آزادی انتخاب در ایران وجود دارد! نمونه بارز انتخابات تقلبی،  سال ٨٨ بود که اعتراضات  میلیونی مردم با شعار “رای من کو؟!”  را به دنبال داشت  که با کشتار و دستگیری و زندان به شدت سرکوب شد. 

رژیم فاشیست مذهبی ، هیچگاه با مردم رو راست نبوده  و اعتمادی به صندوق های رای شان نیست. رژیم با نمایش های انتخاباتی، سعی می کند تاحکومت خود را به دنیا طرفدار مردم نشان دهد! و این در حالی است که در مقاطع مختلف  صدای اعتراض به حق مردم را با  زندان و شکنجه و اعدام در گلو خفه کرده است.

 رژیم  از آغاز  حاکمیت اش تعداد زیادی بی گناه  را دستگیر و بدون محاکمه روانه جوخه های اعدام کرد. در سال ۶٠-۶٧ اعدام های گسترده براه انداخت  و هزاران زندانی سیاسی را که  حکم  محکومیت خود را می گذراندند، اعدام کرد.  در سال ٧٨ اعتراضات دانشجویی را به خاک و خون کشید. در سال ٨٨  حضور میلیونی مردم که در خیابان ها  به دنبال رای خود بودند را به گلوله بست. در دی ماه ٩۶ اعتراضات مردم  بجان آمده  از فقر را که در شهرهای بزرگ و کوچک به  خیابان آمده بودند با ضرب وشتم و گلوله پاسخ داد. در آبان ٩٨ مردمان معترض به سه برابر شدن قیمت بنزین، که  در بیش از صد/١٠٠ شهر برای سه روز  به خیابان ها آمده بودند را با کشتارو زندان سرکوب  کرد . به گزارش رویتر بیش از ١۵٠٠ تن در این تظاهرات کشته  و هزاران تن زخمی و بیش از  ده هزار تن دستگیرو زندانی شده اند که بخشی نیز زیر شکنجه جان باختند.

رژیم ازابتدای  به قدرت رسیدنش زن ستیزی را با فرمان حجاب اجباری آغاز کرد و در طول این چهل و یک سال زنان را به جرم بد حجابی ضرب وشتم ودستگیر و زندانی کرده است. اما در دوران تبلیغات انتخابات، از زنانی  با همان نوع حجاب( بد ححاب)، سوء استفاده کرده تا زنان را در حمایت از رژیم به پای صندوق های رای بکشاند.

رژیمی که جمهور مردم نباشد برای حفظ نظامش دست به جنایت و نیرنگ و فریب می زند، از تروریست در منطقه حمایت می کند، تا بر بقای عمرش بیافزاید. برای خروج از بحرانی که به دلیل مداخله هایش درخاور میانه گریبانگیرش شده است ، به هواپیمای اوکراینی  با موشک شلیک  می کند و ١٧۶تن از مردمان ایران و کشورهای  دیگر را هلاک می کند.

رژیمی که خاک کشور را به حراج گذاشته  و  شمال را به روس ها و جنوب را به چینی ها واگذار کرده  تا از بحران های اقتصادی  نجات یابد، در انتخابات اسفند ماه هم قصد دارد که باز با انتخابات مهندسی شده ، مجلس یک دستی بسازد تا بدون دردسرهای جناحی،  خود گامگی را به بالاترین درجه رسانده و چند روزی  را به عمرش بیافزاید .

خامنه ای  با استفاده از شگردهای گوناگون  تلاش دارد که مردم را روانه صندوق های رای گرداند  او می گوید:«ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید، اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید.» او این بار با فریب کهنه ناسیونالیسم و ایران دوستی و اینکه، گویا امنیت کشور ایران شرکت در انتخابات و رای دادن به رژیم ، کشور را از ورطه ی سقوط ساقط می گرداند.

هم میهنان:

 با رد صلاحیت اصلاح طلبان  و اطرافیانِ روحانی، و بعضی از نمایندگان کنونی، دیگر انتخاب  بین  بد وبدتر هم نیست ،انتخاب بین بود و نبود رژیم “جمهوری اسلامی”  است . خامنه ای عزم کرده که مجلسی یک دست و یک سو بسازد تا بتواند هرچه را که می خواهد، بدون دردسر انجام دهد تا شاید رژیم را از ورطه نابودی نجات دهد . با نرفتن به پای صندوق های رای، انتخابات( انتصابات) اسفند را تحریم کنید. باید  بخود آییم و از قبول ولایت فقیه و رژیم ایدئولوژیک دینی که سرزمینمان را به نابودی کشانده و می کشاند سر باز زنیم. بدانید که تنها راه نجات ایران گذر از رژیم  فاشیست مذهبی است که می تواند ما را به یک نظام دموکراتیک و سکولار برساند . حزب آزادی و رفاه ایرانیان در این راه با شما  همراه خواهد بود و آماده هر گونه  یاری رسانی است.

پیروزباد مبارزات مردمان ایران 

٢٢بهمن ١٣٩٨

حزب آزادی و رفاه ایرانیان( آرا)

https://akhbar-rooz.com/?p=20139 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x