جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حزب آزادی و رفاه ایرانیان: براى طناب دارشان دنبال گردن می گردن

سی صد گل سرخ  ویک  گل نسرانی

 مارا زسر بریده می ترسانی

گر ما ز سر بریده می ترسیدیم

در مجلس عاشقان نمی رقصیدیم

“نوید افکاری” را در زیر شکنجه های قرون وسطایی کشتند و شبانه به خاک سپردند! طبق گزارش یکی از اقوام نزدیک او، آثار ضرب و شستم بر چهره اش نشان از شکنجه های غیر انسانی بود! درحالی که شرایط کنونی، شرایط دهه اول انقلاب نیست که اعدام ها از نگاه مردم پنهان بماند. اجازه ندادن به آخرین ملاقات نوید با خانواده اش را ، دلیل دیگری بر شکنجه شدن ورزشکار تیم ملی می دانیم. گرچه جمهوری اسلامی می خواست با شبانه خاک کردن او از خشم مردم بکاهد، اما این آتش خشم در زیر خاکستر داغ است و احتمال شعله ور شدن آن وجود خواهد داشت.

رژیمی که اول و آخر حرفش اعدام و شکنجه و وحشت مردم است ، هرگز نمی تواند پایدار بماند! چنین نظامی به مردم ایران که خواستار پایان دادن به اعدام هستند، دوباره دهان کجی کرد و نظام انسان کش ِخود را یک قدم به سرنگونی نزدیکتر کرد! این رژیم با اعدام ها و ترور های  گسترده اش ، دیر یا زود رفتنی است ! “دیر و زود دارد. سوخت و ساز ندارد”.

در این میان نقش اپوزیسیون بسیار مهم است. اپوزیسیون ایران می تواند یک پیوند گسترده در ایران بوجود بیاورد بشرطی که تمامی اختلافات را تا سرنگونی رژیم کنار گذارد تا بتواند اعتماد از بین رفته را باز سازی کند. همبستگی نیروهای اپوزیسیون در خارج و داخل می تواند از پایمال شدن خون «نوید افکاری»  جلوگیری کند و رژیم فاشیستی مذهبی را به زیر بکشد!

از اعتصابات و اعتراضات سراسری ایران و جهان درتاریخ سه شنبه ۲۵شهریور١٣٩٩ / ١۵ سپتامبر  پشتیبانی می کنیم وهمه با هم همراه میشویم.

 مردم قهرمان ایران، تنها با مبارزه سازمان یافته ی سراسری است که می توان جواب به دهان کجی های رژیم داد. همبستگی و ادامه اعتراضات و حمایت از خانواده های تحت فشار توسط رژیم، تنها راه عبور و گذر از رژیم فاشیستی مذهبی است.

  پیروز باد مبادرات سازمان  یافته مردم ایران

 شورای هماهنگی حزب آزادی و رفاه ایرانیان ( آرا )

١۴سپتامبر ٢٠٢٠ ( میلادی) / ٢۴ شهریور ١٣٩٩ خورشیدی

https://akhbar-rooz.com/?p=46587 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x