جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حزب آزادی و رفاه ایرانیان: فتوای ضد بشری خامنه ای، دشمن مردمان ایران!

١٧٠ سال پیش ، امیرکبیر که نتوانسته بود در مورد واکسیناسیون آبله، حریف آخوندها و دعانویس ها شود، بر جسد کودکان گریست و گفت: «اگر در هرکوچه و خیابان دبستان بسازیم و کتابخانه ایجاد کنیم، دعانویس ها، بساطشان را جمع می کنند» او دبستان ساخت، اما نمی دانست روزی دعانویس ها حاکم بر کشور خواهند شد!

در حالیکه تمامی کشورها برای خرید واکسن معتبر فایزر/ بیون تک، گوی سبقت را از یکدیگر می ربایند، جمعه ١٩ دی ١٣٩٩ برابر با ٨ ژانویه ٢٠٢١، خامنه‌ای، رهبر ولایت فقیه ایران، در یک سخنرانیِ زنده تلویزیونی گفت:“ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی کرونا ممنوع است.”خامنه ای که تاکنون آزادیخواهان را به اتهام های  واهی گوناگون قتل عام کرده ، این بارقصد دارد که با عدم خرید واکسنِ کووید١٩ ، مرگ میلیون ها تن را در ایران رقم زند. خامنه ای که پس از تنگ شدن حلقه تحریم ها، بارها ادعا کرده بود که “ما،تحریم دارویی هم هستیم”، این بار با بهانه تراشی می گوید“ما واکسن فایزر/ بیون تک را نمی پذیریم” او همچنین بدون ارائه دلیلی این فرضیه را مطرح کرد که شاید “اینها می‌خواهند واکسن را روی ملت‌های دیگر آزمایش کنند.”

رهبر ولایت فقیه جمهوری اسلامی با اشاره به پرونده “خون‌های آلوده” گفت؛به واردات واکسن از فرانسه هم خوشبین نیست.

از زمان شیوع بیماری کووید -۱۹ ، خامنه ای بارها در مورد این ویروس صحبت کرده  است .

 او ابتدا در ۴ اسفند  ١٣٩٨، به طور عمومی درباره شیوع کرونا صحبت کرد و بدون نام بردن از این ویروس  گفت:

 این ویروس “بهانه خوبی” بود که مخالفان جمهوری اسلامی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را زیر سوال ببرند” و سپس  در ۱۳ اسفند١٣٩٨ ، شیوع  ویروس کرونا را “بلایی” خواند که “آنچنان بزرگ نیست”.و  در سخنرانی نوروز١٣٩٩آمریکا را به تولید ویروس کرونا متهم کرد و بدون ارائه دلیل و مستندی گفت: “گفته شده که یک بخش با استفاده از آشنایی با ژنتیک ایرانی به خصوص برای ایران درست شده است!.

چند  روز پیش سخنگوی سازمان هلال احمر اعلام کرده :چند سازمان خیریه به دنبال فرستادن واکسن فایزر به ایران بودند که با صحبت‌های آقای خامنه‌ای این کار منتفی است!

یادآوری می شود که  بر طبق خبرهای داخل جناحی،  از أواسط دسامبر ٢٠٢٠ ، واکسن های فایزر از طریق قطر به ایران فروخته شده و حتی خامنه ای و اطرافیانش از این واکسن استفاده کرده اند و حال فتوای عدم خرید و ورود واکسن را صادر می کند. خامنه ای دیکتاتور، با دستگاه دیکتاتوری خویش، بیش از سی سال است  تمامی تصمیمات کشوری و لشکری ، هسته ای و تکنولوژی ، پزشکی و فرهنگی و … را به تنهایی اتخاذ می کند و وقتی با بن بست مواجه می شود پای کسان دیگر را  نیزبه پیش می کشد!

از خامنه ای باید پرسید، حال که سازمان بهداشت جهانی (WHO) واکسن فایزر را تائید کرده است و تمامی کشورهای اروپایی و کشورهای دیگر جهان برای خرید این واکسن معتبر(واکسن کووید ١٩) پا پیش می گذارند و ایران نیز تا پای قرار داد هم پیش می رود چه کاسه ای زیر نیمه کاسه است که ناگهان تصمیم دولت ایران با فتوای اوعوض می شود؟ آیا قصد وارد کردن واکسنهای ارزان و تائید نشده  سازمان بهداشت جهانی مانند واکسن های چینی و هندی و یا کوبایی را دارد یا به خاطر کینه توزی سیاسی، واکسن فایزر را برای خود می خواهد و برای مردم نه؟!

ما از سازمان  بهداشت جهانی و سازمانهای بین الملی و حقوق بشری می خواهیم که رژیم فاشیستی مذهبی که جان میلیونها انسان را به بازی گرفته است را تحت فشار قرار دهند، تا مردمان ایران بتوانند از ویروس کرونا در امان بمانند .

تصمیم خامنه ای در مورد واکسن فایزر، یک تصمیم خائنانه است و این در حالی است که پزشکان معتمد، این واکسن را تائید کرده اند و نظرات خامنه ای را بهیچوجه قبول ندارند.

ما از تمامی مردم و کادرهای پزشکی  تقاضا داریم تا در مراکز درمانی و در مقابل سازمان ملل تجمع کرده و از آنها بخواهند تا فشارهای لازمه رااعمال دارند تا واکسن های  معتبر و تائید شده ی  سازمان بهداشت جهانی وارد ایران شود. نه واکسن های روسیه ، چین و کوبا، که مراحل کامل مطالعات بالینی را طی نکرده اند و وارد ایران می شوند تا ایرانیان را موش آزمایشگاهی کنند و مطالعاتشان را به اتمام برسانند.

از کادر درمانی می خواهیم که به مردم آگاهی دهند تا واکسن استاندار جهانی وارد ایران نشده از زدن هرگونه واکسن غیر استاندارد ، خوددارى کنند.

 داشتن سلامت یک حق حقوق بشری است.

حزب آزادی و رفاه ایرانیان (آرا)
٢٣ دی ١٣٩٩ خورشیدی ١٢ ژانویه  ٢٠٢١میلادی

https://akhbar-rooz.com/?p=100873 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
3 سال قبل

این اقایان یخچال برای تولیدات باینتک و مدرنا ندارند ولی تکنولوژی اورانیم ۹۰ درصدی را ادعا دارند!
آرزو بود که اپوزیسیون حداقل اینچنین نظرات غیر سیاسی را با یکدیگر تنظیم میکردند و جمعی اعلام میکردند تا اثرش بیشتر باشد وامیدی در مردم به اپوزیسیون بوجود بیاد.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x