جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حزب آزادی و رفاه: پشتیبانی از جنبش اعتراضی مردم ایران

در شرایطی که مردم ایران از نظر فقراقتصادی در صدر کشورهای جهان قرار گرفته اند و اکثریت جامعه در محرومیت و تنگدستی به سر می برند، رژیم جهل و جنایت ایران قیمت بنزین را سه برابر کرده و فشار ها را بر دوش زحمتکشان جامعه بیش از پیش افزوده است .

در این شرایط طاقت فرسا در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان اعتراضات حق طلبانه مردم در ۶۵ شهر از ۲۵ استان آغاز شده و می رود تا به خیزشی برای برکناری رژیم بدل گردد. مردمان آزاده ایران با شعاری همچون “دیکتاتور حیا کن، مملکت را رها کن” به درستی دلیل فقر و بدبختی خود را یافته و راه حل  برای  آزاد کردن میهن از ظلم و ستم را رهایی از رژیم دیکتاتوری می دانند.

مردم مبارز در این دو روز در مقابل خشونت حکومتی با استفاده از تاکتیک های گوناگون مقاومت کرده و ایستاده اند و امید تا به دست آوردن آزادی به مبارزه ادامه دهند.

حزب رفاه وآزادی ایرانیان پشتیبان اعتراضات و خواسته های بر حق شما زنان و مردان دلیر ایران است و صدای شما را به گوش جهانیان می رساند و تلاش می کند که گام به گام همراه شما باشد. هر نوع سرکوب از جانب “جمهوری اسلامی”، از سوی ما و جهانیان محکوم است .

امروز رژیم “جمهوری اسلامی” در سطح جهانی رسوا شده ومردمان جهان آمادگی ایستادن در کنار شما برای برچیدن جمهوری اسلامی را دارند و با ایستادگی شما رهایی ورفاه و آزادی برای ایران در راه است.

پاینده و پیروز باد مبارزات مردم ایران

حزب آزادی و رفاه ایرانیان (آرا)

نوامبر ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۲۶ آبان ۱۳۹۸ خورشیدی

https://akhbar-rooz.com/?p=12508 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
4 سال قبل

از پشتیبانی به تشکیل جبهه فرماندهی اپوزیسیون برسیم

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x