جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حزب حکمتیست: اسماعیل بخشی، رهبر محبوب کارگران، آزادیت مبارک!

امروز چهارشنبه ٨ آبان بدنبال چند روز اذیت و آزار و کارشکنی مقامات امنیتی خوزستان، اسماعیل بخشی سخنگو و از رهبران شورای کارگران هفت تپه از زندان اوین آزاد شد. ما آزادی اسماعیل بخشی را به خانواده اسماعیل، کارگران هفت تپه، جنبش کارگری ایران و اردوی آزادیخواهی و برابری طلبی صمیمانه تبریک میگوئیم. آزادی موقت اسماعیل بخشی و بازداشتی های نشریه گام و اول مه در روز دوشنبه ۶ آبان، محصول مبارزه متحدانه کارگران هفت تپه، جنبش کارگری ایران و کمپین های مستمر و حمایتهای بخشهای مختلف طبقه کارگر جهانی بود.

هنوز عسل محمدی از بازداشتی‌های پرونده هفت تپه، ندا ناجی و آنیشا اسداللهی از بازداشتی‌های اول مه در زندانند و باید آزاد شوند. هنوز فعالین سیاسی، فعالین معلمان، فعالین کارگری و دانشجویان از جمله؛ محمد حبیبی، محمود بهشتی لنگرودی، اسماعیل عبدی، جعفر عظیم زاده، لیلا حسین زاده، سعید شیرزاد، محمد نظری، زینب جلالیان، مژگان کشاورز، منیره عربشاهی، یاسمین آریایی، پیام شکیبا، آتنا دائمی و بسیاری دیگر اسیر جمهوری اسلامی‌اند. مبارزه برای آزادی بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی ادامه دارد. “آزادی” موقت به بهانه “دادگاه تجدید نظر” را نباید پذیرفت. کلیه این احکام که مبتنی بر پرونده سازی است باید لغو شود. پیگرد کارگران هفت تپه یوسف بهمنی، محمد خنیفر و ابراهیم عباسی باید خاتمه یابد. احکام و گروکشی علیه کارگران آذرآب، هپکو و فعالین کارگری و سیاسی و اجتماعی باید مختومه اعلام شود. 

اسماعیل بخشی عزیز، رهبر جسور کارگران، از آزادیت خوشحالیم و در شادی بستگانت شریک هستیم. آزادی اسماعیل بخشی یک پیروزی برای جنبش کارگری و برای کارگران هفت تپه بود که تا همین روزهای آخر اعتصابشان مصرانه بر آزادی اسماعیل بخشی تاکید کردند. برای آزادی کلیه زندانیان سیاسی، لغو احکام صادر شده و پایان دادن به پرونده سازی‌ها و آزادی عسل محمدی، ندا ناجی و آنیشا اسداللهی و کلیه زندانیان سیاسی تلاشمان را گسترش دهیم!

مرگ بر جمهوری اسلامی!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

٣٠ اکتبر ٢٠١٩ – ٨ آبان ١٣٨٩

https://akhbar-rooz.com/?p=10485 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x