سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

حزب حکمتیست (خط رسمی): وحشت از قدرت طبقه ی کارگر و کمونیسم

در حاشیه استدعا و تهدید وزارت اطلاعات

سخنگویان وزارت اطلاعات اخیرا در یادداشتی در سایت خبری “بولتن نیوز” در رابطه با آزادی موقت زندانیان هفت تپه اظهار داشته که احزاب چپ، منجمله حزب حکمتیست آزادی اسرای طبقه کارگر را نتیجه تلاشهای خود دانسته و آنها را “رفقای خود اعلام کرده اند”. در ادامه جبونانه از کارگران هفت تپه استدعا کرده که اولا هوشیار باشند و “فریب این تبلیغات را نخورند” و دوما “بدانند که آزادی این افراد، مایه نگرانی ضد انقلاب شده و تلاش های رسانه ای دشمن برای بازگشت آنها به زندان آغاز شده است، مراقب دشمن باشیم!”

کارگران هفت تپه با اعلام اینکه آزادی این عزیزان و بخصوص نماینده شان، اسماعیل بخشی، نتیجه اعتصاب و مبارزه آنها است، هر تلاشی برای آبرو خریدن برای حکومت و “عطوفت اسلامی” جانی ترین عنصر رژیم، رئیسی، را در نطفه خفه کردند. این واقعیت که جنبشی عظیم و توده ای برای آزادی زندانیان هفت تپه جمهوری اسلامی را وادار به آزادی این عزیزان کرد را حتی کودن ترین “تحلیل
گران” حکومتی هم نمیتوانند انکار کند. جنبشی که در راس آن کارگران هفت تپه با قامتی استوار ایستادند و نه فقط دانشگاه و مدرسه، کوچه و بازار و شهرهای ایران که سازمانهای کارگری و نیروهای چپ و سوسیالیست در سراسر جهان را برای آزادی اسرای خود بسیج کرد.

اینک طبقه کارگر ایران امروز آلترناتیو و جواب سوسیالیستی و کمونیستی را نه فقط برای مبارزه برای رفاه، که برای آینده جامعه انتخاب کرده، اینکه این جواب امروز همه گیر شده و “عرضه ندارید مملکت را اداره بدهید خودمان با اتکا به شوراهای مردمی خود اداره میکنیم” را مردم آزادیخواه در کارخانه و
دانشگاه و مدرسه و محله و …. میگویند، اینکه طبقه کارگر علنا اعلام میکند سوسیالیست بودن جرم نیست، افتخار است! اینکه پرونده سازی هایی مانند “فتنه”، “سناریوی سوخته” و “جرم” وابستگی همه فعالین کارگری، معلمان، دانشجویان و هر آزادیخواهی در جامعه به احزاب کمونیستی فقط اعتبار
کمونیستها و سوسالیستها را در جامعه بعنوان نمایندگان بی چون چرای آزادیخوای و برابری طلبی بالاتر میبرد، وحشتی است که کل حاکمیت را در بر گرفته. طبقه کارگر و سوسیالیسم زمین را زیر پای شان به لرزه در آورده است. این واقعیت پشت اظهارات وزارت اطلاعات است.

جمهوری اسلامی درجدال با طبقه کارگر وارد قماری شد و باخت. علیرغم هشدارهایشان به هم هنوز باور نمیکردند که در ایران پسا هفت تپه، دیگر زندان و بگیر و ببند و پرونده سازی کارساز نیست! و مردمی که برای آزادی و رفاه در دیماه به میدان آمدند، پشت طبقه کارگر و رادیکالیسم و سوسیالیسم آن، بعنوان مبشر آزادی، برابری، سعادت همگان و رفاه بسیج میشوند. تصور میکردند اگر قدرت تقابل آشکار را ندارند، میتوانند با پرونده سازی و احکام سنگین کارگران و مردم آزادیخواه را خسته و مستاصل کنند. مبارزه کارگران هفت تپه برای آزادی اسرای خود و فراتر از آن برای آزادی حامیان طبقه کارگر مهر باطلی بود بر این توهمات! جمهوری اسلامی در قمار با هفت تپه باخت و عروتیزها و تهدیدات جبونانه امروزشان برای مخفی کردن شکست و باخت شان است. میدانند که طبقه کارگر و در راس آن کارگران هفت تپه، فولاد، هپکو و آذر آب کمترین تعرض به نمایندگان، رفقا، یاران و حامیان خود را بیجواب نمیگذارند.

حزب حکمتیست (خط رسمی) برای پیشبرد مبارزه طبقه کارگر، معلمان، بازنشستگان، دانشجویان همه زنان و مردان آزادیخواه علیه جمهوری اسلامی و زیر پرچم رادیکال کمونیستی و کارگری، برای پیروزی انقلاب کارگری از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و کارگران سوسیالیست و همه کمونیستها را برای پیروزی انقلاب کارگری به پیوستن به این حزب دعوت میکند.

زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری

زند باد سوسیالیسم

حزب کمونیست کارگری- حکمتیست (خط رسمی)

۲ نوامبر ۲۰۱۹

Bereich mit Anhängen

https://akhbar-rooz.com/?p=10905 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x