پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حزب حکمتیست: واپسگرایان تسلیت گو، نمودهای جنبش کپک زدۀ ملی – اسلامی

با کشته شدن قاسم سلیمانی قاتل، که دستانش به خون صدها هزار انسان از کودک و نوجوان تا سالخورده نه فقط در ایران بلکه در کل منطقه آلوده است، جنبش مرتجع ملی – اسلامی عزادار شد. عده ای مزدور نان به نرخ روز خور به نام “هنرمند و سلبریتی” به خیل عزاداران رژیمی پیوستند و در پیام‌های تسلیت‌گویی گوی سبقت از یکدیگر می‌ربایند. این کاسه لیسی در هر شرایطی شنیع و تهوع آور است؛ اما بویژه پس از حمام‌‌خون آبانماه که رژیم جنایتکار سلیمانی‌ها بیش از هزار و پانصد انسان را به قتل رساند و هنوز هزاران نفر تحت شکنجه اند، این عمل گندیدگی و کاسبکاری این “صنف و فرقه” را هر چه بیشتر بنمایش میگذارد.

واپسگرایانی که خود را “روشنفکر” می‌نامند؛ بی استعدادهای جبونی که به یمن وجود یک استبداد خونین و قتل و عام انسان و انسانیت، آگاهی و خلاقیت، صفت “هنرمند و روشنفکر” را یدک می کشند؛ مزدورانی که برای منصب و مقام، پول و ثروت به دستبوسی هر جلاد و دزدی به صف می‌شوند؛ این جماعت نمودها و سمبل‌های جنبش متعفن ملی – اسلامی اند. اینها را باید شناساند و افشا کرد.

این صنف، این فرقه، یک پدیده مردانه، ملى، اسلام‌زده، تمدن ستیز، گذشته پرست، سیاه پوش، ضد عِلم و آخوند- مسلک و کلاه مخملى‌مآب است. سنتى است که فقط به اعتبار اختناق آریامهرى و اسلامى و بسته بودن چشم و دست و دهان مردم و تکفیر شعور در آن مملکت تا امروز دوام آورده است.” (منصور حکمت، ماهواره و آل احمدهای پلاستیکی) این توصیف از این جماعت کاسه لیس چقدر درست و عمیق است.

عمر این صنف کوتاه است. با سرنگونی جمهوری اسلامی اینها نیز باید یا به دنبال یک سوراخ موش بگردند یا رنگ و گریم عوض کنند؛ تنها کاری که در آن بسیار ماهر و هنرمند‌اند. آنچنان بی مایه، سبک فکر، خام‌اندیش و بخود مشغول‌اند که هنوز صدای مردم بپاخاسته و آزادیخواه را نشنیده اند؛ هنوز مشت‌های گره کرده کارگران را ندیده اند؛ هنوز فریاد مرگ بر جمهوری اسلامی را که از گوشه و کنار جامعه بلند می شود به گوش نگرفته‌اند. اکنون به عزاداری “سردار شهیدشان” نشسته اند و دیر نیست که باید بر مزار کل نظام شان شیون کنند.

پیام مردم آزادیخواه و بپاخاسته به این واپسگرایان کاسه لیس چنین است: رژیم اسلامی را به زیر می‌کشیم؛ سران و جانیان ریز و درشت آنرا بجرم جنایت علیه بشریت محاکمه می‌کنیم؛ یک جامعه آزاد، برابر و مرفه می‌سازیم که در آن هنر و خلاقیت، اندیشه و آگاهی، شعور و انسانیت شکوفا شود.

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست همواره اهداف ارتجاعی جریانات جنبش ملی – اسلامی را در صحنه سیاست ایران افشاء نموده است. ما همواره تاکید کردیم که این چاپلوسان نشسته بر سفره خون هم جنس این حکومت‌اند، دارای اشتراکات عمیق فرهنگی‌اند و آرمان اجتماعی مشترکی دارند. این رفتارهای شنیع بیانگر بیربطی این صنف به صف آزادیخواهی کارگران و مردم و خواستها و امیال آنهاست. حزب این رفتار کثیف را محکوم می‌کند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

١۵ دیماه ١٣٩٨ – ۵ ژانویه ٢٠٢٠

https://akhbar-rooz.com/?p=17115 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x