جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حزب کمونیست کارگری: فاجعه کرونا در ایران نتیجه فاجعه حاکمیت اسلامی است

دسترسی به واکسن رایگان و معتبر حق تک تک شهروندان است

کرونا یک اپیدمی جهانی است و اکنون در بسیاری از کشورهای جهان به درجه زیادی مهار شده است. اما در ایران تحت حکومت اسلامی همچنان در حال گسترش است و دارد بیداد میکند. این حکومت خود عامل شیوع کرونا و گسترش آن است و با سیاستهای کثیف و ضد انسانی خود هر روز صدها نفر از مردم را به قتلگاه کرونا میفرستد. خامنه ای خرید واکسن های معتبر را ممنوع کرد و کل حکومت پلید اسلامی به این فرمان جنایتکارانه گردن گذاشت تا مردم بیشتری جان بدهند. اگر بموقع واکسن معتبر وارد کرده بودند و در اختیار مردم قرار میدادند امروز تعداد تلفات مردم چند برابر کاهش یافته بود. برای همه مردم روشن است که رسما و یکجا خامنه ای و کل حکومت مسئول قتل هزاران نفر از مردم بیگناه هستند.

جرایم حکومت اما بسیار بیشتر از این است. خودشان میگویند بسیاری از بیماران مبتلا به کرونا بدلیل کمبود امکانات دارویی و تجهیزات و کمبودهای دیگر جان میدهند. و به اینها باید مراسم های مذهبی و توصیه های ضد علمی و کثیف حکومت و آیت الله ها را اضافه کرد. باید پنهانکاری ها و عدم پیشگیری های اولیه و رها کردن مردم فقیر و بی تامین و اجبار آنها به تن دادن به کارهایی که خطر ابتلا به بیماری را چند برابر میکرد را هم اضافه کرد. جنایت پشت جنایت. و این گوشه ای از کارنامه حکومت اسلامی علیه مردم است.

نباید گذاشت کشتار عزیزان مردم ادامه پیدا کند. باید همه جا و همگی دست به اعتراض بزنیم و بعنوان یک خواست فوری خواهان تامین واکسن معتبر، رایگان برای تک تک شهروندان بشویم. کارگران هفت تپه، بازنشستگان و تشکل های مختلف کارگران و معلمان بارها پرچم این خواست را بلند کرده اند. با آنها همراه شویم و همه جا برای تسلیم حکومت به این خواست بحق خود اعتراض کنیم. کارگران و معلمان، دانشجویان و بازنشستگان و کلیه تشکل های مردمی، هنرمندان و ورزشکاران، نویسندگان و روزنامه نگاران و وکلا، خانواده های دادخواه و همه مردم موقعیت مناسبی است که اعتراضات خود را گسترش دهند و مفتخوران و جنایت پیشگان حاکم را وادار کنند که به این خواست جامعه فورا گردن بگذارد. حکومت در اوج استیصال و بحران است، باید همه جا اعتراض را گسترش دهیم و جنایتکاران را گام به گام عقب برانیم.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۳ ژوئیه ۲۰۲۱

https://akhbar-rooz.com/?p=121708 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x