جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حزب کمونیست کارگری: نمایش انتخاباتی حکومت با شکستی مفتضحانه به پایان رسید

امروز دهها میلیون نفر از شرکت در نمایش انتخابات حکومت اسلامی خودداری کردند و یک نه بزرگ به حاکمین جنایتکار گفتند و این روز را هم به یکی از روزهای پیشروی خود علیه حکومت تبدیل کردند. دوره دوره مردم است. یوم الله های حکومتی هم به روزهای مردم تبدیل شده است. ده روز قبل، روز ۲۲ بهمن، که بنا بود نمایش قدرت حکومت و روز “فجرش” باشد به روز ناکامی شان تبدیل شد. امروز انتخابات مجلس دزدان اسلامی نیز به شکستی خفت بار برای حکومتیان انجامید. دهها میلیون نفر با شرکت نکردن در این نمایش انتخاباتی خشم و انزجارشان را نه فقط علیه این نمایش بلکه علیه کل حکومت اعلام کردند و با صدایی رسا گفتند که رایمان را در آبان داده ایم. اعلام کردند که امرمردم نه انتخابات کذایی حکومت بلکه سرنگونی کل نظام جمهوری اسلامی است. دهن کجی امروز مردم به حکومت، رای قاطعی به انقلاب بود. انقلابی برای خلاصی از شر حکومت کثیف اسلامی، انقلابی برای آزادی و رفاه و عدالت.

مردم در سراسر کشور از چند روز قبل شروع به آتش زدن پوسترهای انتخاباتی و پایین کشیدن بنرهای حکومتیان کردند. میتینگ های تبلیغاتی کاندیدهای مجلس را بهم زدند و آنها را هو کردند. فضا چنان اعتراضی بود که کاندیدها روحیه ای برای تبلیغ خود نداشتند. تعدادی از آنها از کاندیداتوری انصراف دادند و تعدادی از آنها از مساجد و اماکنی که برای تبلیغ سازمان داده بودند با اردنگی بیرون انداخته شدند. حکومت انواع تقلبات را برای بالا بردن تعداد آرا سازمان داد. اعلام کردند که اثر انگشت رای دهندگان در برخی استانها اختیاری است و سپس گفتند شناسنامه عکس دار هم لازم نیست. زمان رای گیری را چهار ساعت تمدید کردند و اتوبوس دور شهرها چرخاندند تا مردم را به رای دادن تشویق کنند. انواع تمهیدات دیگر را هم انجام دادند. علیرغم همه اینها سخنگوی “ستاد انتخابات کل کشور” در ساعت ۶ عصر که آخرین مهلت اعلام شده رای گیری بود تعداد رای دهندگان را ۹ میلیون یعنی ۱۵ و نیم درصد واجدین رای اعلام کرد و وزیر اطلاعات گفت امیدواریم با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد! اما نرسید. الان مقامات حکومت مانده اند که چگونه آمار شکست خود را اعلام کنند.

انتخابات مجلس یازدهم شکستی مهم برای حکومت و در راس آنها خامنه ای بود. مردم حکم خود را داده بودند. گفته بودند رای بی رای. گفته بودند رای به مشتی دزد و فاسد نمیدهیم و امروز حکمشان را عملی کردند. اعلام کردند که آبان ادامه دارد. آمار حکومت به «نرم قابل قبولی» نرسید اما در مقابل، مردم تحرک بیسابقه ای را که از چند روز قبل علیه حکومت شروع کرده بودند امروز به «نرم قابل قبولی» رساندند و سیلی محکمی به حکومت جنایتکار و فاسد اسلامی زدند. عدم شرکت دهها میلیون نفر در انتخابات حکومت مردم را در موقعیت بسیار همبسته تر و امیدوارتری برای انقلابی عظیم برای پایان دادن به ۴۰ سال حکومت سراپا جنایت و چپاول و فساد اسلامی قرار داد.

نابود باد حکومت اسلامی!

زنده باد انقلاب انسانی برای جامعه ای انسانی!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱ فوریه ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=20888 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x