پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

حمایت از آکسیون مرکز فرهنگی افغانستان دراعتراض به قتل ۱۴پناهجوی افغانستانی توسط نیروهای سرکوب رژیم جمهوری اسلامی ایران در یزد!

راسیسم ساختاری  آمریکا درهفته گذشته با قتل جرج فلوید جنایت دیگری آفرید که بدنبال آن شاهد همبستگی بین المللی جنبش ضد نژاد پرستی در جهان شدیم. اما خبر به آتش کشیدن ۱۴پناهجوی افغانستانی که زنده زنده توسط پلیس رژیم جمهوری اسلامی ایران سوزانیده شدند، موجب اعتراضی نشد. در ماه گذشته نیز بیش از ٢۳ تن از کارجویان افغانستانی توسط نیرو هاى مرزى دولت جمهورى اسلامى ایران پس از شکنجه به رودخانه افکنده شده وغرق شدند و بیش از ۱۵ تن هنوزناپدیدند.

ما اقدامات  نژادپرستانه و جنایتکارانه رژیم جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنیم و از انسان های آزاده می خواهیم تا با شرکت در آکسیون اعتراضی که از طرف مرکز فرهنگی افغانستان در برلین برگزار می شود، باهم علیه نژادپرستی و جنایت علیه کارجویان  و پناهجویان افغانستانی توسط رژیم اسلامی ایران اعتراض کنیم و همبستگی خویش را با بازماندگان و مردم افغانستان اعلام داریم و بگوئیم که در مقابل جنایت نژادپرستان در هیچ کجای دنیا سکوت نمی کنیم.

سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران!

نه به راسیسم و ناسیونالیسم در آمریکا، لسبوس ، مالتا و مرزهای اروپا ، ایران و …

زنده با همبستگی بین المللی!

کمیته دفاع از زندانیان سیاسی در ایران- برلین

 زمان: شنبه ۱۳ ماه ژوئن ساعت ۱۶
مکان: Alexander-Platz

در زیر فراخوان مرکز فرهنگی افغانستان/ برلین را می خوانید:     

Aufruf zur Kundgebung auf dem Alexander-Platz am

Samstag den 13. 06. 2020
um 16 Uhr.
Das afghanische Kommunikations- und Kulturzentrum und viele Afghanen protestieren gegen die brutale Tötung von Geflüchteten aus der Hölle Afghanistan durch die Islamische Republik Iran.

Veranstalter:
Afghanisches Kommunikations- und  Kulturzentrum e.V

https://akhbar-rooz.com/?p=34150 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x