شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت کمونیست های کانادایی و کاتالونیا از جنبش اعتراضی مردم ایران

پیام کمیتهٔ اجرایی مرکزی، حزب کمونیست کانادا:

در این مقطع زمانی حسّاس، حمایت از هرگونه مداخلهٔ آمریکا به معنای حمایت از نقشه‌های امپریالیستی برای تحمیل سلطهٔ آمریکا بر ایران از راه استقرار نسخهٔ تازه‌ای از رژیم خشن و سرکوبگر شاه در آن کشور است. همان‌طور که در کشورهای دیگر دیده‌ایم، دخالت نظامی آمریکا صلح و پایداری به همراه نمی‌آورد، ولی این احتمال را تقویت می‌کند که جرقهٔ جنگ گسترده‌تری را در خاورمیانه بزند، و حتّی این خطر وجود دارد که به برخورد هسته‌یی فاجعه‌باری منجر شود.
همبستگی بین‌المللی واقعی به معنای قرار گرفتن در کنار جنبش‌های توده‌یی مردم ایران در پیکارشان در راه صلح، حقوق بشر، دموکراسی، و عدالت اجتماعی است. مردم ایران خودشان با تلاش قهرمانانهٔ خود، آزادی خودشان را به دست خواهند آورد. در روند ادامهٔ این مبارزه، حزب کمونیست کانادا به همبستگی خود با آن ادامه می‌دهد.

پیام همبستگی کمونیست‌های کاتالونیا :

کمونیست‌های کاتالونیا از طریق این پیام انزجار عمیق‌شان را از رژیم تئوکراتیک در ایران اعلام کرده و هم‌زمان همبستگی همه‌جانبه‌مان را با حزب توده ایران و مردم ایران ابراز می‌داریم. ما همچنین تلاش‌های دخالت‌جویانه امپریالیسم را که تنها هدف آن بی‌ثبات کردن وضعیت در خاورمیانه و منطقه خلیج‌فارس در راستای منافع استراتژیکش است، محکوم می‌کنیم.

https://akhbar-rooz.com/?p=16612 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x