چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

خامنه ای با اشاره به اعتراضات عراق و لبنان: برای ما هم چنین فکرهایی کرده بودند!

علی خامنه ای رهبر حکومت اسلامی در هفدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) در سخنانی اعتراضات مردم در عراق و لبنان را به خارجی ها نسبت داد. جمهوری اسلامی در ایران نیز هرگونه اعتراض مردمی را به آمریکا و کشورهای غربی نسبت می دهد.

خامنه ای خطاب به آن ها که «دلسوزان عراق و لبنان» می خواند، تأکید کرد: اولویت اصلی، علاج ناامنی است و مردم این کشورها نیز متوجه باشند که دشمن به‌دنبال برهم زدن ساختارهای قانونی و ایجاد خلأ در این کشورها است و تنها راه رسیدن مردم به مطالبات بر حقی که دارند، پیگیری آنها در چارچوب ساختارهای قانونی است.

خامنه ای خاطرنشان کرد: دشمنان چنین فکرهایی را برای کشور عزیز ایران هم داشتند اما خوشبختانه ملت هوشیارانه و به‌موقع به میدان آمد و نیروهای مسلح نیز آماده بودند و آن توطئه خنثی شد.

خامنه ای گفت: مسئولیت اصلی ارتش‌های قدرتهای استکباری تجاوز، غصب و ضربه زدن به کشورهای دیگر است اما در فلسفه و منطق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ضمن آنکه دفاع در جای خود محکم و قدرتمندانه وجود دارد اما تجاوز ابداً جایگاهی ندارد.

خامنه ای به برخی از جنایات ارتش‌های انگلیس، فرانسه و آمریکا در یکصدسال اخیر، در شبه قاره هند، شرق و غرب آسیا، و شمال و مرکز آفریقا اشاره کرد و افزود: مشکل اصلی این ارتش‌ها، تکیه آنها به نظام‌های استکباری است و بر همین اساس است که ما همواره بر لزوم تکیه ارکان و عناصر مختلف نظام بر قرآن و اسلام تأکید می‌کنیم.

https://akhbar-rooz.com/?p=10351 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x