جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خامنه ای: همه ی حرف های اروپایی ها پوچ است!

علی خامنه ای رهبر حکومت اسلامی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای خبرگان به رهبران کشورهای اروپایی به سختی حمله کرد و گفت همه ی حرف های آن ها پوج است
دیدار خامنه ای با اعضای مجلس خبرگان

علی خامنه ای رهبر حکومت اسلامی روز پنجشنبه در دیدار با مجلس خبرگان به رهبران کشورهای اروپایی به سختی حمله کرد و گفت همه ی حرف های آن ها پوج است. این دیدار در پایان جلسه ی اختتامیه ی پنجمین دوره ملجس خبرگان صورت گرفت.

خامنه ای در بخشی از سخنان خود با تاکید بر این که: راه تعامل و مذاکره با هیچ کشوری به غیر از امریکا و رژیم صهیونیستی (اسرائیل* بسته نیست، افزود: اما به هیچ وجه نباید به کشورهایی که پرچم دشمنی با نظام اسلامی را در دست گرفته اند و در رأس آنها امریکا و این چند کشور اروپایی، اعتماد شود زیرا آنها صریحاً با ملت ایران دشمنی می کنند.

خامنه ای با تأکید بر اینکه انگیزه های دشمنی اروپایی‌ها با جمهوری اسلامی تفاوت اصولی با دشمنی امریکا ندارد، گفت: اروپایی‌ها در ظاهر به عنوان میانجی وارد می شوند و حرف های طولانی هم می زنند اما همه آنها پوچ است.

وی با اشاره به عملکرد اروپایی‌ها بعد از توافق هسته ای و عمل نکردن به وعده ها و همچنین نحوه عملکرد اروپا بعد از خروج امریکا از برجام و اعمال تحریم‌های ثانویه افزود: اروپایی‌ها به رغم وعده های خود، عملاً به تحریم های امریکا پایبند ماندند و هیچ اقدامی انجام ندادند و از این پس هم بعید است کاری برای جمهوری اسلامی انجام دهند، بنابراین باید بکلی از اروپایی ها قطع امید کرد.

وی خاطرنشان کرد: رفت و آمد و بستن قرارداد اشکالی ندارد اما مطلقاً نباید به آنها امید داشت و اعتماد کرد.

خامنه ای با اشاره به عمل نکردن اروپایی ها به تعهدات یازدگانه خود افزود: همان افرادی که مذاکره کردند، اکنون می‌گویند اروپاییها به هیچیک از تعهدات خود عمل نکرده‌اند و این موضوع، قوی‌ترین دلیل بر این است که در هیچ مسئله‌ای نباید به آنها اعتماد کرد.

وی جریان امور را به گفته ی او «همه ی این دشمنی‌ها»، به نفع جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و مدعی شد: امروز نظام اسلامی نه تنها قوی‌تر از چهل سال پیش است بلکه از ده سال پیش نیز قوی‌تر شده و اقتدار انقلابی و سیاسی آن در منطقه گسترش یافته و ریشه های انقلاب عمیق تر شده است!

https://akhbar-rooz.com/?p=5753 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
4 سال قبل

“رهبر مسلمین جهان”می داند ،که غرب به قدرتش اهمیت نمیدهند وقصد تقویت جناح جمهوری را که در داخل کاملا ظعیف تر است را ترجیح می دهند
حال مسیر البغدادی برایش هموار است.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x