پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

خداحافظی – خانم ناهید شیرپیشه مادر پویا بختیاری با دانش آموزانش وداع می کند

در این ویدئو خانم ناهید شیرپیشه، مادر پویا ختیاری که معلم پایه چهارم ابتدایی است پس از شهادت پویا به مدرسه رفته است تا با دانش‌آموزانش خداحافظی کند. واکنش دختران خانم شیرپیشه و احساسات پاک کودکان را ببینید


کانال صنفی معلمان: در این ویدئو خانم ناهید شیرپیشه، مادر پویا ختیاری که معلم پایه چهارم ابتدایی است پس از شهادت پویا به مدرسه رفته است تا با دانش‌آموزانش خداحافظی کند. واکنش دختران خانم شیرپیشه و احساسات پاک کودکان را ببینید.

https://akhbar-rooz.com/?p=14727 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ulaanbaatar
Ulaanbaatar
3 سال قبل

من به عنوان یه معلم، رفتار این خانم رو کاملا محکوم میکنم. باورم نمیشه یه نفر که اسمش رو معلم گذاشته بتونه اینجوری از احساسات پاک بچه ها سواستفاده کنه، اونم در جهت اغراض سیاسی! واقعا مایه تاسفه. همه کسانی که با بچه ها کار کردن میدونن، تا چه میزان احساسات بچه ها تحریک پذیره. اگه وحشتناک ترین موجود روی کره زمینم بیاد جلوی بچه ها گریه کنه، بچه ها دلشون واسش میسوزه؛ واقعا جای تعجب داره که این خانم بچه ها رو به گریه انداخته و ازشون فیلم گرفته و اسم خودشم گذاشته معلم. البته چندان هم جای تعجب نداره، چون تعداد بیماران روانی در معلمان هم نسل ایشون کم نیستن که خدارو شکر دارن بازنشسته میشن تا بچه ها و معلمای جوون از نبودشون نفس راحت بکشن!

peerooz
peerooz
4 سال قبل

بعد از هزاران سال آیا ما هنوز همانیم که بودیم؟ ضحاک مار دوش, خامنه ای عبا به دوش شده است؟ خواب می بینیم و یا بیداریم؟

دانش
دانش
4 سال قبل

کاش به جای این اظهار نظرهای پر‌از تاسف
و غلط یاد بگیریم به دنبال حقیقت باشیم.دنیا تموم میشه.

ابراهیم شیرمردی
ابراهیم شیرمردی
4 سال قبل

کسی که مسئول اصلی این جان باختگان است کسی نیست بجز خامنه ای ضحاک و جانی که درسش را از معلم خود آیت اله پوتین گرفته و اکنون تلاش می کند به هرقیمتی شده مد صلاحی به عمر نکبت بار و‌کثیف این رژیم غاصب و تبهکار ادامه دهد.
درود بر خانم شیر پیشه مادر داغدار پویا که هم چون شیری یک تنه با این رژیم به مقابله بر خواسته.
همه ما ایرانیان پویا خواهیم شد

مصی
مصی
4 سال قبل

صحنه‌ی بسیار دردناکی ست. از یکطرف مادری داغدار فرزندش، از طرف دیگر این کودکان یک شکل شده توسط یک مقنعه‌ی مسخره. البته گریستن اینها برای معلم‌شان که اگر هم در جریان کشته شدن فرزند ایشان بودند، قابل تامل است و بسیار مهم. چرا که بسیاری از مردم مانند گذشته راه سکوت و فرار از این سرکوب دهشت‌آور را اختیار کردند

Hamid
Hamid
4 سال قبل

تاریخ با جنایاتی که علیه انسانهای بیگناه خاصه جوانان روا داشته میشود با عاملینش با ننگ و نفرت یاد خواهد کرد. این مادر آموزگار چه گناهی کرده که باید تمام زندگیش داغدار فرزند بیگناهش باشد که توسط آدم کشان مزدور جان باخت. آیا دیکتاتورها این حقیقت را درک نمی کنند که با زور تفنگ و پاسدار و نیروی کشتار نمی توان جلو آگاهی و آزاداندیشی را گرفت؟ اندکی صبر که سحر نزدیک است.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x