چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دادخواهان خاوران: مردم متحد شکست نمی خورند!

ما هم صدا با مردم آزاده ایران در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، با تحریم انتخابات به سرکوب، استبداد، تبعیض، بی عدالتی، فساد و دروغ گویی حکومت اسلامی ایران «نه» بزرگ را فریاد می زنیم!

تجربه نشان داده است که شرکت در انتخابات غیر دموکراتیک و ناعادلانه جز فاجعه بارتر کردن زندگی مردم از تمامی جهات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چیزی به دنبال نداشته است. انتخابات در کشوری که ولی فقیه تصمیم گیرنده نهایی است، بی‌معناست، زیرا تنها سرپوشی برای رنگ و لعاب دادن به استبداد حاکم و مشروعیت بخشیدن به نظام سلطه است.

هم اکنون در برهه تاریخی سرنوشت سازی به سر می بریم و می توانیم با اتحاد و تحریم گسترده انتخابات، صدای اعتراض خود را به گوش مردم دنیا برسانیم و اعلام نماییم که “رژیم اسلامی نماینده مردم ایران نیست”.

دادخواهان خاوران – ۲۷ خرداد۱۴۰۰

https://akhbar-rooz.com/?p=116774 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید قربانی
حمید قربانی
2 سال قبل

ما رأی نمی دهیم، ما انقلاب قهری کمونیستی می کنیم، زیرا :
ما اعضا خانواده قتل عام های این دولت هستیم، ما شکتجه شده ایم، ما را تحقیر کرده اند، این دولت ، دولت ضد ما هست، دولت تیر باران فرزندان ما هست، ما خیانت به آرمان فرزندان مان، نمی کنیم، ما کارگریم، ما دیگر از کارگری، بردگی مزدی و استثمار شدن و توهین شنیدن بیزاریم، ما دوست داریم، انسان رها باشیم، ما آن را بدست می آوریم، بدست می آوریم، بدست می آوریم با انقلاب قهری کمونیستی، نظام تان را واژگون می کنیم، واژگون می کنیم، واژگون، واژگون …. https://www.youtube.com/watch?v=IW-HmKLMv5E&list=RDIW-HmKLMv5E&start_radio=1

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x