سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دبیرخانه مجلس خبرگان گم شدن نماینده هرمزگان را تائید کرد

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی مفقود شدن «سیدروح‌الله صدرالساداتی» – نماینده مردم هرمزگان – اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بنابر این گزارش متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می‌باشد.»

نماینده هرمزگان از بامداد چهارشنبه مفقود شده است. وحید اشتری، معاون پیشین بسیج تهران و یکی از نزدیکان سید روح‌الله صدرالساداتی صبح پنجشنبه ۱۴ شهریور در کانال تلگرام خود اعلام کرد که این عضو مجلس خبرگان که ساعت دو و نیم بامداد چهارشنبه از قم خارج شده بود  با این قصد که از فرودگاه مهرآباد تهران به بندر عباس سفر کند مفقود شده است. بنابر نوشته ی وی:

«فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیراً چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق این است که بازداشت شده باشد. »

اشتری سپس در توییتر از وضع نامعلوم صدرالساداتی‌ها خبر داد:

«همسر روح‌الله صدرالساداتی به پلیس مراجعه کرده تا مفقود شدن شوهرش را اعلام کند. پلیس گفته ماجراهای امنیتی به ما ربط ندارد. رفته خبرگان قم گفته‌اند پیگیری چنین مسائلی به خبرگان مربوط نیست. جلوی خبرگان دارند زنگ می‌زنند ۱۱۰ که گم شدن همسرش را ثبت کند.»

استانداری قم از سرنوشت نماینده ی هرمزگان اظهار بی اطلاعی می کند و دادسرای ویژه روحانیت با انتشار اطلاعیه ای بازداشت صدرالساداتی و برادرش را رد کرده است.

برخی رسانه ها مفقودی نماینده مجلس خبرگان رهبری را با ماجرای انتشار یک ویدئوی افشاگری توسط برادر وی مهدی صدرالساداتی علیه علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی در ارتباط می دانند. گفته می شود در این ویدئو ادعا شده که یک مجموعه آپارتمانی به ارزش هزار میلیارد تومان در خیابان فرشته تهران متعلق به آذرمیدخت طباطبایی، همسر علی شمخانی است و خانواده شمخانی مجوز ساخت‌وساز گسترده در تهران، لواسان، اهواز، شوش و شمال ایران را دریافت کرده‌اند.

اطلاعیه دبیرخانه ی مجلس خبرگان رهبری مبنی بر پیگیری ماجرای روح‌الله صدرالساداتی آن هم بعد از گذشت یک روز سکوت و بی خبری از مفقود شدن یکی از اعضای خود نشان می دهد این نهاد علیرغم دسترسی به اطلاعات زندان ها، نهادهای انتظامی و امنیتی کشور نتوانسته بفهمد چه بلایی سر روح‌الله صدرالساداتی آورده اندو فعلا این پرسش خانواده ی وی بی پاسخ ماده که آیا وی زنده است، اگر زنده است، کجاست؟

https://akhbar-rooz.com/?p=2326 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x