پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

در تیراندازی در شهر هاناو آلمان ۱۱ نفر کشته شدند

Deutschland Tote durch Schüsse in Hanau (picture-alliance/AP Photo/M. Probst)

در تیراندازی در دو قهوه‌خانه در شهر هاناو آلمان ۹ نفر کشته شدند. صبح پنجشنبه پلیس دو جسد دیگر را پیدا کرد که گفته می‌شود یکی از آنها فرد مظنون به تیراندازی است. به این ترتیب، تعداد کشته‌ها به ۱۱ نفر افزایش یافته است.

به گزارش دویچه وله، شامگاه چهارشنبه ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) حوالی ساعت ۲۲ به وقت آلمان یک مهاجم مسلح به روی مهمانان دو قهوه‌خانه در دو منطقه شهر هاناو تیراندازی کرد. ابتدا به یک قهوه‌خانه در مرکز شهر هاناو حمله شد. به گفته شاهدان عینی در جریان این حمله ۸ تا ۹ تیر شلیک شد. در این قهوه‌خانه دست‌کم سه نفر کشته شدند.

مهاجم سپس به محله “کسل‌اشتاد” هاناو رفته و در آنجا نیز به یک قهوه‌خانه دیگر حمله می‌کند. در این قهوه‌خانه ۵ نفر کشته می‌شوند.

در جستجوی عامل این حمله‌ها، نیروهای ویژه پلیس آلمان صبح پنجشنبه براساس اظهارات شاهدات عینی، وارد خانه‌ای در محله “کسل‌اشتاد” شدند و دو جسد دیگر را نیز در این خانه پیدا کردند. به گفته سخنگوی پلیس آلمان، یکی از جسدها با احتمال بالا متعلق به فرد منظون به تیراندازی است.

 در این میان  بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، تعداد کشته‌ها در حمله به دو قهوه‌خانه به ۹ نفر رسیده است. تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند.

پلیس آلمان درباره هویت این دو نفر هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است. پلیس در حال تحقیق درباره هویت و انگیزه فرد تیرانداز است. درباره هویت قربانیان نیز هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

شهر هاناو در ۲۰ کیلومتری فرانکفورت واقع شده و حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. در طول شب گذشته علاوه برای نیروهای محلی پلیس، واحدهای ویژه‌ای نیز از ایالت بایرن به کمک آمده بودند.

https://akhbar-rooz.com/?p=20669 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x