جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در یک نگاه: خامنه ای مستأصل – رحمان حسین زاده

ترس و استیصال و التماس، سه جزء سخن پراکنی خامنه ای جلاد، در دو روز مانده به اجرای پرده آخر نمایش مضحک “انتخابات” جمهوری اسلامی بود. بر خلاف لفاظی آخوندی اش، ترس او فراتر از دیدن نشانه های مسلم عدم شرکت اکثریت عظیم مردم، بلکه مهمتر از آن، هراس عمیق او  از اعلام “رأی ما سرنگونی” دهها میلیونی مردم است. کابوس برچیده شدن نظام اسلامی، خواب از چشم او و همه جنایتکاران جمهوری اسلامی از شاخه ها و جناحهای مختلف ربوده است. تقلاهای آخر برای حفظ این نظام سیاه و پوسیده آنها را به طرف ترفند “یکدست کردن حاکمیت” کشانده است. هر بار و این بار مذبوحانه تراز همیشه، اجرایی کردن خیمه شب بازی شدیدا معماری شده، و از صندوق بیرون کشیدن رئیسی قاتل به نام “رئیس جمهور” طبق تاکید خامنه ای در همین سخنرانیش در “روز جمعه و با رأی مطلوب” یعنی بدون حواله دادن به بازی “دوردوم”، ظاهرا پاسخ آنها برای تامین بقای نظام در مقابل موجهای اعتراضی و توده ای کوبنده در مسیر کنونی و آینده تحولات سیاسی ایران است. اما این پاسخ نخ نما، دقیقا استیصال خامنه ای و جانیان و قاتلان جمهوری اسلامی است. همه شواهد و فاکتهای واقعی، خبر از به میدان آمدن گسترده و کوبنده توده  کارگر و مردم جان به لب رسیده، برای جارو کردن کلیت جمهوری اسلامی است. این را خامنه ای به وضوح فهمیده و نتوانست در سخنرانی کذایی چهارشنبه بیست وششم خرداد، آن را پنهان کند.

ودست آخر با آسمان و ریسمان بافتنهای آخوندی به التماس از مردم روی آورد، که با “صندوق رأی قهر نکنند” و در مضحکه “انتخابات” شرکت کنند. اما دریوزگی خامنه ای برای “رأی” بسرعت و به نحو سمبلیکی در تشدید فعالیتهای “رأی نمیدهیم” و “رأی ما سرنگونی است” در تریبونهای آزاد” شهرها در داخل و  در شبکه های اجتماعی و تبلیغی و در فعالیت جریانات اپوزیسیون و مشخصا نیروهای قطب چپ و آزادیخواه تشدید شد. پشم و پیله خامنه ای و “نظامش” ریخته است. سرنگونی جمهوری اسلامی رأی واقعی و قطعی کارگران و مردم ایران است.

* مثلث “با صندوق قهرنکنید”

روز چهارشنبه، جنایتکاران شناخته شده،  خاتمی و روحانی هر کدام دو دوره “تدارکاتچی” جمهوری مخوف اسلامی، تحت عنوان پوچ ریاست جمهوری، با حس کردن موقعیت ضربه پذیر”نظامشان” با سخنرانی کذایی خامنه ای همنوا شدند و در تبعیت از “رهبر” درست مثل او ناله ی “با صندوق قهر نکنید” را سر دادند. این کودنها و ناکامهای سیاسی خوب میفهمند، که کار مردم از “قهر با صندوق” گذشته و عبور از جمهوری اسلامی و به زیر کشیدن کلیت این نظام فاسد در دستور کار جنبش انقلابی و اعتراضی جامعه است.

***   

۲۷ خرداد ۱۴۰۰   

    

https://akhbar-rooz.com/?p=116755 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x