شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوئل ” غلامرضا منصوری” پولشویی یا دادخواهی!؟ – نسان نودینیان

کمپین دستگیری غلامرضا منصوری در رسانه های داخل و اروپا، جنبش دادخواهی علیه  ج.ا را بیش از هر دوره ای صاحب اعتبار و اتوریته کرده است. این دوئل از سطح افشاگری و میتینگ فراتر رفته است، به جنگ تن به تن با ج.ا در سطح افکار عمومی و میدیا و رسانه ها  کشیده شده است. دادخواهی و به محاکمه کشاندن عناصر جنایتکار و سرکوبگر ج.ا محور فوکوس شده  دوئل شده است.

در یک سوی این دوئل صف بسیار وسیعی از  کمونیستها، مینا احدی و میدیای اجتماعی  قرار گرفته اند که با علنی شدن حضور  یکی از اعضای هیئت حاکمه ج.ا که در کشتار و احکام زندان و سلب آزادی بیان و فشار بر نویسندگان دست داشته است،  برای دستگیری و سپردنش به جنبش دادخواهی و محاکمه او در دادگاه های بین المللی فعالانه دست بکار شدند. جنبشی که شاهرودی را به فرار از ایران مجبور کرد.

در آنسوی این دوئل اما هم مسلکهای دزد و فاسد غلامرضا منصوری ج.ا قرار گرفته است. غلامرضا منصوری یکی از هزاران نفر در دستگاه قوه قضائیه بوده است که ارقام کوچک و ناقابل نیم میلیون دلاری دزدی و فساد و پولشویی او افشا شده است. او  با خیال راحت و در معیت نیروهای ج.ا و با مهمانداری عنصر کثیف و همکار ج.ا سمیعی در هانوور برای معالجات پزشکی از ایران خارج و به آلمان آمده است. 

ج.ا با بازی و  رقص بالماسکه و برای منحرف کردن ابعاد میلیاردی دزدی های هیئت حاکمه و قوه قضائیه، استرداد و بازداشت غلامرضا منصوری را دستاویز به اصطلاح مبارزه با پولشویی کرده است. و از پلیس انترپول خواسته است که غلامرضا منصوری را به ایران بازگرداند.  این بازی مسخره ای است که فقط و فقط در کاراکتر آسوسیالهای بی قیمت  ج.ا برمیاید که شعور و تنفر عمیق مردم علیه خودش را دست کم میگیرد. و بخیال اینکه بتواند در سطح داخلی و بین المللی شماره حسابی برای “پاک” و “تمیز” شدنش را به نمایش بگذارد. 

اما  بازی  ج.ا برای استرداد غلامرضا منصوری بجرم پولشویی و دزدی  برای مردم در ایران و رسانه ها و حتی مراکز اقتصادی و بانک های بین المللی که با سیستم فاسد  ج.ا با فاکت و سند آشنا هستند، مایه مزاح و تمسخر است.

مردم و جامعه با بالماسکه مبارزه ج.ا با فساد، دزدی و پولشویی آشنایی عمیقی دارند، میدانند که سیستم حکومت اسلامی با دزدی و فساد و چپاول زندگی مردم، اداره میشود. میدانند که دزدی و فساد رکن اصلی و جدایی ناپذیر در این نظام است. جواب مردم علیه فساد و دزدی در اعتراضات آبان ماه ٩٨ در بیش از صد شهر توجه دنیا را بخود جاب کرد. مردم علیه گرانی و فساد و پولشویی و گندیدگی سیستم دستگاه رهبری حکومت اسلامی در خیابانها هستند.  مبارزه با دزدی، پولشویی و فساد در  حکومت اسلامی را با برپایی تظاهراتهای گسترده انجام میدهند.   

مباره  ما با ج.ا و به محاکمه کشاندن  ” غلامرضا منصوری” برای اتهامات پولشویی نیست. دادخواهی ما  برای به محاکمه کشاندن سران ریز و درشت حکومت اسلامی بجرم اعدام، قتل و سرکوباست. شعار ما نابودی حکومت اسلامی است.

در دوئل ” غلامرضا منصوری” ما پیروز شده ایم.

  نسان نودینیان

٢۵ خرداد – ١۴ ژوئن ٢٠٢٠

https://akhbar-rooz.com/?p=35876 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x