جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

روحانی: از روز شنبه همه چیز به روال عادی خواهد بود!

روحانی نیز نظیر علی خامنه ای در مورد ویروس کرونا پای «دشمن» را به میان کشید و گفت: «این یکی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ماست که با هراس‌افکنی، کشور را به تعطیلی بکشانند. پس همه باید کار کنیم ولی مراقب هم باشیم». او گفت از روز شنبه همه چیز به روال عادی خواهد بود

حسن روحانی با این ادعا که «دشمن» می خواهد به بهانه ی کرونا کشور را تعطیل کند، تاکید کرد از روز شنبه همه چیز به روال عادی در می آید!

حسن روحانی عصر روز گذشته در جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اعلام کرد از شنبه همه چیز در کشور به صورت روال عادی آن خواهد بود؛ مگر موارد خاص و شرایط ویژه که ستاد آن را اعلام خواهد کرد. حسن روحانی در حالی از عادی‌شدن اوضاع سخن می‌گوید که هر روز خبر تعطیلی مراسم‌ها و برنامه‌ها از سوی نهادهای مختلف اعلام می‌شود.

هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته اعلام کرده در راستای عمل به توصیه‌های پیشگیرانه، هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان که قرار بود در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند ۹۸ برگزار شود، به زمان دیگری موکول شده است. دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها نیز خبر داده این شورا مصوب کرده از شنبه آینده به مدت یک هفته، باجه عصر بانک‌ها تعطیل شود و ساعت کاری روزانه بانک‌های استان‌های درگیر کرونا را استانداران اعلام کنند.

روحانی در سخنان خود گفت: «متأسفانه در فضای مجازی و رسانه‌های معاند حرف‌های عجیب‌و‌غریب گفته می‌شود که مردم نباید به آن توجه کنند و از طرفی مسئولان فضای مجازی باید در این زمینه به‌خوبی مسئولیت خود را انجام دهند».او با تأکید بر اینکه مردم نباید نگران باشند، گفت: «کار و فعالیت در کشور باید همان‌گونه که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته بوده، ادامه پیدا کند؛ البته هر کجا جمعیت و اجتماعی هست، باید همه مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی اعمال شود؛ مدارس، دانشگاه‌ها، کارگاه‌ها و … همه باید مراقبت کنند و از طرفی همه باید فعالیت کنیم».

روحانی نیز نظیر علی خامنه ای در مورد ویروس کرونا پای «دشمن» را به میان کشید و گفت: «این یکی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ماست که با هراس‌افکنی، کشور را به تعطیلی بکشانند. پس همه باید کار کنیم ولی مراقب هم باشیم».

https://akhbar-rooz.com/?p=21193 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x