پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

روحانی بروید حق و حقوقتان را از کاخ سفید بگیرید!

حسن روحانی روز گذشته بدون هیچ اشاره ای به مسئولیت های دولت خود در اداره ی کشور مدعی شد که همه ی مشکلات در ایران آدرسش در کاخ سفید است. وی گفت:

آمریکایی‌ها اخیرا اعلام کردند ده‌ها میلیارد دلار به ایران لطمه زدیم در عرض سال های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ حداقل ۱۵۰میلیارد دلار به کشور لطمه زدند، با تحریم غلط و غیرقانونی و بیجا و ضدانسانی و عملیات تروریستی، جلوی دارو و درمان و مواد غذایی را گرفتند آنها آدم هایی هستندکه هیچ وقت ما در تاریخ کاخ سفید را با این توحش ندیده بودیم بزرگترین توحش را انجام دادند.

وی ادامه داد: آقایی که اسمش وزیر خارجه است ولی وزیر جنایات است با افتخار می‌گوید که ما هفتاد میلیارد جلوی منابع ایران را گرفتیم و نگذاشتیم در اختیار ایران قرار گیرد به دشمنی با ملت ایران و ضربه به ایران افتخار می‌کنیم، پس فردا دیدیم آمدند افتخار کردند که ما پنج میلیارد دلار ایران از صندوق داشت می‌گرفت از آی ام اف که آمریکا مانع شد، اگر گرفته بودیم صرف دارو و درمان می‌شد.

روحانی افزود: مردم برای کمبود و مشکلات در کشور اگر می‌خواهند لعن و نفرین کنند آدرسش کاخ سفید در واشنگتن است آدرس اشتباه کسی به آنها ندهد! یک عده‌ای به خاطر منافع غلط گروهی و باندی به مردم آدرس غلط ندهند آدرس صحیح تمام جنایات و فشار بر مردم عزیز ایران واشنگتن دی سی کاخ سفید است و آنهایی که داخل این ساختمان هستند این همه جنایات علیه ملت ایران روا داشته اند و شما می‌بینید هر روز فشار و مشکلات است!

https://akhbar-rooz.com/?p=48211 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x