پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روحانی: کاهش آمار کرونا در ایام محرم افتخار دارد

حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ما در شرایطی قرار داریم که صهیونیست‌ها و اذنابشان به دنبال توهین به پیامبر و مقدسات ما هستند. وی افزود: صهیونیست‌ها برخی از کشورهای مسلمان منطقه را هم فریب می‌دهند. همچنین شاهدیم که آنان و همراهانشان به دنبال توهین مجدد به پیامبر ما هستند و آنچه در گذشته رخ داد را مجدداً تکرار کرده‌اند. در این شرایط ما باید مسئله فلسطین را از یاد نبریم و نیز باید دربرابر زورگویی‌ها و قلدری‌ها بایستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گزارش برخی استان‌ها نشان می‌دهد علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری در محرم شاهد کاهش روند ابتلا به کرونا هستیم و این افتخارآمیز است، تصریح کرد: عده‌ای فکر می‌کردند اگر اجازه عزاداری دهیم از کنترل ما خارج می‌شود یا اگر مدارس باز شود از کنترل ما خارج می‌شود اما می‌بینیم که چون پروتکل‌ها رعایت می‌شود، آمار هم در برخی مناطق کاهشی است. ما حتی در شرایطی که اگر در ماه‌های آینده واکسن کرونا بیاید نیز باید همین اصول بهداشتی را رعایت کنیم چرا که مشخص نیست این واکسن برای چندماه سلامتی افراد را تامین می‌کند.

وی در پایان با اشاره به افتتاح طرح‌های ملی امروز یادآور شد: امروز حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح افتتاح کردیم و این به معنای زنده‌بودن و تحرک کشور است و نیز به معنای شسکت‌خوردن آمریکاست و نشان می‌دهد می‌توانیم مسیر پیشرفت را طی کنیم.

https://akhbar-rooz.com/?p=46110 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x