جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

روز گذشته ۷۰ قربانی کرونا در بهشت زهرا دفن شدند

رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه آمار فوتی‌های کرونا در تهران رو به افزایش رفته است و روز گذشته ۷۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا در بهشت زهرا دفن شدند.

محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد احتمال متوقف شدن اجرای طرح ترافیک در تهران، گفت: ستاد کرونا در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و ما از آنجایی که نظرات‌مان وتو می‌شود، نظری در این خصوص نمی‌دهیم و شأن‌مان را حفظ می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تعداد جان‌باختگان ویروس کرونا در تهران چقدر است، اظهار کرد: روز گذشته ۷۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا در بهشت زهرا دفن شدند. متاسفانه این آمارها رشد کرده است چرا که این عدد تا دفن روزانه ۱۹ نفر نیز رسیده بود، اما روز گذشته به ۷۰ نفر افزایش یافت.

محسن هاشمی همچنین در انتهای جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به شیوع کرونا در تهران، از مردم خواست که فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند و گفت: با بازگشایی مجدد مشاغل شاهد افزایش مسافران مترو و اتوبوس هم هستیم به گونه‌ای که در مترو تعداد مسافران از یک میلیون نیز عبور کرد و متأسفانه بیماری روز به روز در حال افزایش است و از مردم درخواست می‌کنیم که موضوع ماسک را جدی بگیرند.

https://akhbar-rooz.com/?p=39423 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x