جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زنان همچنان قربانی – دو قتل ناموسی دیگر در ایران

به دنبال قتل رومينا اشرفی توسط پدرش که جامعه ی ايران را تکان داد، اکنون خبر از دو قتل ديگر زنان به بهانه ی مسائل ناموسی توسط بستگانش می رسد. در آبدان فاطمه برحی توسط شوهرش سلاخی شده و در کرمان پدر ريحانه عامری او را با تبر به قتل رسانده است

به دنبال قتل رومینا اشرفی توسط پدرش که جامعه ی ایران را تکان داد، اکنون خبر از دو قتل دیگر زنان به بهانه ی مسائل ناموسی توسط بستگانش می رسد.

آبادان – همسر فاطمه برحی سر او را برید!

به گزارش خبرگزاری ها ساعت حدود ۲۲:۳۰ یکشبه شب ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، جوان ۲۳ ساله ‌ای با در دست داشتن کاردی خونین با حضور در کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان اظهار کرد به دلیل خیانت همسرش، او را کشته است! در پی این اظهارات ماموران پلیس بلافاصله با راهنمایی فردی که ادعا می ‌کرد زنش را به قتل رسانده است، سرصحنه جرم رفته و مشاهده کردند قاتل سر زن جوان را از بدن جدا کرده است و تنها سر مقتول به یک موبند است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن image-138.png است

ساعت حدود ۲۲:۳۰ یکشنبه شب ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، جوان ۲۳ ساله ‌ای با در دست داشتن کاردی خونین با حضور در کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان اظهار کرد به دلیل خیانت همسرش، او را کشته است! در پی این اظهارات ماموران پلیس بلافاصله با راهنمایی فردی که ادعا می ‌کرد زنش را به قتل رسانده است، سرصحنه جرم رفته و مشاهده کردند قاتل سر زن جوان را از بدن جدا کرده است و تنها سر مقتول به یک موبند است.

حبیب همسر زن قربانی، در بازجویی ‌های اولیه ادعا کرد همسرش متولد سال ۱۳۸۰ شمسی و دختر عمویش بوده است. وی گفت: «عروس جوان یک سال قبل ۲ روز پس از مراسم عقد با مرد دیگری از خانه فرار می‌ کند که داماد جوان ۱ سال به جستجوی  همسرش می ‌پردازد تا این که او را در مشهد می‌ یابد و همسرش را به بهانه این که بخشیده است به آبادان بر می گرداند.»

حبیب در ادامه گفت در فرصتی مناسب سر همسر جوانش را در نزدیکی رودخانه با کارد از بدن جدا کرده است و خود را به پلیس معرفی می‌ کند.

خبرهایی که در فضای مجازی منتشر شده، روایت دیگری است.

یکی از بستگان فاطمه برحی حقیقت ماجرا را چنین می گوید: «خواهر فاطمه چند سال پیش با برادر قاتل ازدواج کرده بود و نتیجه این وصلت چیزی نبود جز صورتی همیشه کبود از ضرب و شتم! سقط جنین بر اثر ضربه هایی که بر تنش فرود آمده بود و سرانجام زنی دلمرده که رنگ رخسارش خبر می دهد که او را امیدی به زندگی نیست.

فاطمه نمی خواست به سرنوشت خواهرش دچار شود، چرا این برادر هم دست کمی از آن یکی نداشت و فاطمه ریر فشار خشونت جسمی و روانی بود! از این رو چند ماه بعد از عقد اجباری، با کمک یکی از دوستانش (دختر) فرار می کند. فاطمه به مشهد پناه می برد و گویا به خانه امنی می رود و شرح ماوقع می کند. مدتی بعد، نه شوهرش که پدرش (چگونگی اش مشخص نیست) او را می یابد و به آبادان، به قتلگاهش می برد! پدر یادش است که چگونه سر خواهرش (عمه فاطمه) را که شوهرش به حبس ابد محکوم شده بود و زن طلاق می خواست را با برچسب خیانت بریدند، از این رو برای مرگی آسان تر به دخترش سم می خوراند، اما مادر فاطمه می فهمد و نجاتش می دهد!»

راوی با بغض می گوید لب شط سرش را بریدند!

کرمان – ریحانه عامری توسط پدرش با تبر کشته شد

شباهت قتل ریحانه عامری به قتل رومینا - سایت خبری شایانیوز

ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر بعد از کشته شده رومینا اشرفی در تالش ئ فاطمه در آبادان، سومین قتل خانوادگی طی چند روز اخیر است که با بهانه های ناموسی صورت گرفته است.

خواهر ریحانه ماجرای قتل او را چنین تعریف کرده است: صبح حدود ساعت نه صبح به خانه پدری می رود تا سری به انها بزند، وقتی وارد خانه میشود، کسی در خانه نبوده است. در اتاق ریحانه قفل بوده است،منتظر می ماند تا مادر یا پدرش به خانه بیایند،

چند دقیقه ای که می گذرد، پدرش وارد خانه می شود و وقتی دخترش را می بیند، دستپاچه می شود و با بی اطلاعی خودش از اعضای خانواده وارد اتاق خوابشان می شود، خواهر ریحانه می گوید که وقتی پدرش از اتاق بیرون آمده لباس هایش را تابه تا پوشیده و با عجله از خانه خارج شده است.

مادر ریحانه که به خانه می اید، دخترش سراغ ریحانه را از مادر میگیرد و مادر میگوید زمانی که صبح برای تعویض پلاک ماشین از خانه خارج شده، ریحانه داخل اتاقش بوده و در اتاق هم باز بوده و برای دختر تعریف میکند که شب گذشته چه اتفاقی در خانه افتاده است.

ریحانه شب قبل حدود ساعت یازده و نیم شب به خانه امده و با پدرش بحثش بخاطر دیر امدن بحثش شده و بعد از بحث ریحانه به اتاقش رفته و خوابیده است. پدر ریحانه همان شب به همسرش گفته من سر یک فرصت مناسب بالاخره ریحانه را می کشم. خواهر ریحانه توضیح می دهد در سال ۹۶ هم او یکبار قصد کشتن ریحانه را کرده و اون را با چوب تا سرحد مرگ زده که تمام بدن ریحانه کبود و دست و پایش شکسته و خواهرش او را نجات داده است.

مادر و خواهر ریحانه درب اتاق را می شکنند و می بینند که اتاق بسیار بهم ریخته و تمامی لباس ها وسط اتاق پهن شده اند، مادر قصد جمع اوری لباس هارا میکند که متوجه خیسی لباس ها می شود و وقتی لباس ها را کنار میزد، می بیند وسط اتاق غرق در خون است.

پلیس را درجریان میگذارند. معلوم می شود پدرش جسد ریحانه را از اتاق تا کنار ماشین روی زمین کشانده است.

پلیس منتظر میشود تا پدر ریحانه باز گردد و در نهایت با بازداشت پدر او اعتراف به قتل میکند که ریحانه را با تبر کشته و در بیابان های جاده چوپار رها کرده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=36292 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
حمید
3 سال قبل

گروه های چپ در مورد قتل جورج فلوید اطلاعیه دادند و طبق عادت بر طبل مبارزه با امپریالیسم امریکا کوبیدند اما در رابطه با پنج قتل ناموسی در ده روز در ایران عکس العملی نداشتند. به همین دلیل است که این نیروها روز به روز در ایران و در بین ایرانیان ضعیف تر میشوند!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x