پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر): در غم و اندوه مردم عزیز آذربایجان شرقی شریک هستیم

دربامداد ۱۷ آبان زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر آستان آذربایجان شرقی را لرزاند. مرکز اصلی زلزله در حوالی ترک در آستان اذربایجان شرقی بود اما این زلزله در چهار آستان دیگر،  آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و زنجان نیز احساس شد. دو زمین لرزه دیگر بقدرت ۴ و ۴.۸ ریشتر در نزدیکی ترکمنچای در آذربایجان شرقی رخ داد. پس لرزه‌های دیگری نیز در سراب گزارش شده ا‌ند. بر اثر این زمین لرزه‌ها شش نفر جان باخته، صدها نفر مجروح شده، چندین روستا تخریب  و خسارات بزرگی به مردم وارد شده است.

فجایعی از این دست که متاسفانه مرتب در ایران اتفاق می افتند محصول مدیریت جهادی جمهوری اسلامی است. همانگونه که بارها شاهد بوده ایم،  سیاست های رژیم اسلامی در تخریب وحشیانه محیط زیست ، بی توجهی کامل به ساخت و سازهای غیر استاندارد و عدم تلاش برای ترمیم بافت های قدیمی عامل مهمی در گسترش تخریب و خسارات وسیع چنین حوادثی هستند. دولت اسلامی همچنین نه فقط از هرگونه کمک رسانی مؤثر و نه تبلیغاتی به مردم مناطق مختلف ایران خودداری کرده، بلکه کمک رسانی و همبستگی مردم به یکدیگر را امنیتی و  به جرم بزرگی تبدیل کرده است.

سازمان کارگران انقلابی ایران خود را در غم و اندوه مردم عزیز آذربایجان شرقی شریک میداند، به خانواده‌های قربانیان تسلیت میگوید، و از همه هموطنان می خواهد که با کمک رسانی به مردم این منطقه و خبر رسانی وسیع و انعکاس اخبار ابعاد این فاجعه، مردم ا آذربایجان شرقی را تنها نگذارند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

https://akhbar-rooz.com/?p=11755 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x