جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سندیکای شرکت واحد: دروغ‌پردازی مدیرعامل شرکت واحد در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا

دروغ‌پردازی مدیرعامل شرکت واحد در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در مورد خدمات بیمه‌ای کارگران/ ایلنا که حیات خلوت مدیران شهرداری است با هماهنگی شرکت واحد در حمایت از مدیرعامل این بخش از مصاحبه را حذف کرد

دوم بهمن مدیرعامل شرکت واحد با خبرگزاری ایلنا مصاحبه‌ای داشت که بخش اول آن مربوط به عدم تعویق خدمات بیمه‌ تامین اجتماعی به کارگران بود و در تیتر با این عنوان آمده بود: “خدمات بیمه‌ای پرسنل شرکت واحد هیچ وقت با محدودیت یا کاهش مواجه نشده است”

مدیرعامل شرکت واحد ابتدا با دروغ‌پردازی قصد داشت، کتمان کند بسیاری از کارگران در مقاطع زمانی مختلف به دلیل بدهی شرکت واحد دفترچه‌های درمانی‌شان تامین اعتبار ندارد و یا دفترچه جدید صادر نمی‌شود و خدمات دریافت غرامت ایام بیماری و … را با وقفه دریافت می‌کنند و بعضا از درمان بموقع محروم می‌شوند. همچنین کارگرانی که شرایط بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور را کسب کرده‌اند بدلیل بدهی شرکت واحد با تامین اجتماعی باید ماه‌ها حتی تا یکسال در نوبت منتظر باشند تا پس از پرداخت چهار درصد حق بیمه کارگران در مشاغل سخت و زیان‌آور پرداخت شود تا با تاخیر طولانی بتوانند بازنشسته شوند و از آنان بهره‌کشی می‌شود.

در یک نمونه آقای محمد خلج به شماره پرسنلی ۵۵۱۳۳ شاغل در توقفگاه نازی آباد (سامانه۴) نزدیک به دو هفته است که برگه دفترچه بیمه همسرش تمام شده است و برای صدور مجدد دفترچه به شعبه مراجعه کرده اما صدور دفترچه انجام نشده و مددکاری سامانه چهار شرکت واحد نیز هنوز نتوانسته دفترچه برای ایشان بگیرد.

مدیرعامل وقتی به خود آمد که نمونه‌های بسیاری از این تناقض گفته‌هایش در مصاحبه با ایلنا با حقیقت شرایط کارگران در مورد بیمه وجود دارد، با هماهنگی با خبرگزاری ایلنا این بخش از مصاحبه خود با ایلنا را حذف کرد.

ایلنا که مشخصا از چندین سال قبل کمک مالی از شهرداری دریافت می‌کند، در درج اخبار و گزارش‌هایش که مربوط به شهرداری و سازمان‌های تابعه است، با مدیران شهرداری هماهنگ عمل می‌کند. از این نمونه می‌توان به محدودیت و حذف مصاحبه ایلنا با اعضای شناخته شده سندیکای کارگران شرکت واحد نیز نام برد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

https://akhbar-rooz.com/?p=101991 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x