جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سیدرسول طالب مقدم عضو سندیکای شرکت واحد جهت اجرای حکم زندان احضار شد

با تماس‌های مکرر اجرای احکام، سیدرسول طالب مقدم از بازداشت‌شدگان روز جهانی کارگر ۹۸ و عضو سندیکای کارگران شرکت واحد جهت اجرای حکم زندان برای روز دوشنبه ۱۲ خرداد احضار شد

طی روزهای گذشته از شعبه یک اجرای احکام مستقر در دادسرای اوین تماس‌های مکرری با آقای سیدرسول طالب مقدم و برادر ایشان که وثیقه‌گذار می‌باشد گرفته شده و اعلام کرده‌اند در صورت عدم مراجعه فوری برای اجرای رای، وثیقه به اجراء گذارده خواهد شد. سیدرسول طالب مقدم از بازداشت شدگان روز جهانی کارگر در سال ۹۸ در مقابل مجلس و عضو سندیکای کارگران شرکت واحد می‌باشد و پس از یازده روز بازداشت موقت از زندان اوین با وثیقه ۲۸۰ میلیون تومانی موقتا آزاد شده بود. احضار طالب مقدم در حالی صورت گرفته که در روزهای گذشته خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه ادعا کرده بود که احکام بازداشت‌شدگان روز کارگر و کارگران بازداشتی هفت تپه لغو شده است.

طالب مقدم سال‌هاست در سندیکا در جهت احقاق حقوق همکارانش فعالیت کرده و بسیار از سوی مدیریت شرکت واحد، حراست و نیروهای امنیتی مورد تهدید واقع شده است.

سندیکا حکم ظالمانه دو سال زندان، دو سال تبعید و ۷۴ ضربه شلاق برای طالب مقدم و حکم پنج سال زندان برای حسن سعیدی دیگر عضو سندیکا همچنین احکام ظالمانه قضایی علیه فعالین کارگری، فعالان صنفی معلمان، دانشجویان و حامیان کارگران را محکوم می‌کند و خواهان لغو فوری این احکام ظالمانه می‌باشد.

https://akhbar-rooz.com/?p=31873 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x