سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

شرایط بحرانی کرونا، خوزستان قرنطینه شد

 با پیش روی بیماری کرونا در استان خوزستان  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان اعلام کرد ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی از استان خوزستان ممنوع است.

استاندار خوزستان همچنین گفت: «ورود به شهرهای قرمز و خروج از شهرهای قرمز بصورت درون استانی ممنوع است.

استاندار خوزستان  افزود “اگر این ویروس به استان‌های دیگر سرایت کند کنترل آن از دست وزارت بهداشت و کشور خارج می‌شود لذا محدودیتهای یک هفته ای اجرا می‌کنیم و از نیروی انتظامی، ارتش و بسیج دراین راستا کمک خواهیم گرفت.”

قاسم سلیمانی دشتکی همچنین گفت “پیش از این فعالیت ادارات غیرضروری با ظرفیت ۳۰ درصد بود که به دلیل افزایش بار مراجعات این رقم، باید به ۱۰ درصد کاهش یابد.”

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند. سخنگوی وزارت بهداشت گفته است که شیب بستری های روزانه بسیار تند است. 

به گزارش فرارو، یکی از مسائل نگران کننده در خوزستان مراسم های عروسی و عزا باحضور گسترده مردم است. گزارش های فراوانی از برگزاری چنین مراسم هایی منتشر شده است. 

به این ترتیب خوزستان تشدید مراسمات عمومی و ناتوانی برخی از مجریان قانون در جلوگیری از برگزاری این‌گونه مراسمات، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان را وادار کرد با واکنشی تند همراه با تهدید، برخی از بخشداران و فرمانداران استان خوزستان را مورد خطاب قرار دهد.

استاندار خوزستان گفت: “فرماندارانی که در رعایت محدودیت‌های کرونایی در شهرستان خود سهل انگاری کنند به دادسرا معرفی می‌شوند.”

او افزود: «متأسفانه اخیراً مراسم عزاداری منتسب به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمعیت بالا برگزار شده است و فرماندار مربوطه در برابر این مراسم سهل انگاری کرده و تعارف های رایج را ملاک قرار داده است.»

https://akhbar-rooz.com/?p=106161 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x