پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شورای بازنشستگان ایران: قطع حقوق، قطع زندگی ست!

متاسفانه با خبر شدیم مسئولین آموزش و پرورش استان مرکزی، در ماههای اخیر حقوق ماهیانه آقای محمد کرد، همکار و فعال معیشتی معلمان را قطع کرده و ایشان و خانواده اش را در شرایط سخت و پر مشقت قرار داده اند.

ایشان طی نامه ای خطاب به تمام فعالین ، دوستان و همکاران ، مراتب این ظلم و ستم آشکار به خود و خانواده اش را به اطلاع رسانده و خطاب به مسئولین مربوطه اولتیماتوم داده است که: “اگر حقوقم تمام و کمال پرداخت نشود در اداره کاری خواهم کرد که عواقبش دامان گیر تمام شما شود”.
بدیهی ست که تبعاتش بر عهده کسانی ست که با تصاحب غیر قانونی حقوق مزدبگیران ، زندگی و هستی شان را در معرض نابودی و ویرانی قرارمیدهند. چنانچه خود ایشان تهدید کرده اند که: ” اگر حقوقم در اسرع وقت پرداخت نشود شخصا اقدام و تمام تبعات آن متوجه اداره شازند و مسئولین زیربط در استان مرکزی میباشد”.

شورای بازنشستگان ایران، برخوردهای امنیتی و تصاحب و گروگانگیری حقوق و دستمزد در مقابل فعالیتهای قانونی و حق طلبانه فعالین مزدبگیر را شدیدا” محکوم کرده و همه بخشهای مختلف نیروی کار را به مقابله با این حرکت ضد انسانی و مجرمانه، بهر طریق ممکن فرا میخواند.
شورای بازنشستگان ایران
۲۷/۱۰/۱۳۹۸

https://akhbar-rooz.com/?p=18211 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x