جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عابدزاده دست دزد قطع می کند؛ همسر یک ایرانی؛ دلال فوتبالی عرب‌ها

عابدزاده دروازه بان سابق تيم ملی: دست دزد باید قطع شود. پس چرا دزدی که ۱۰ پرونده سرقت دارد، صحیح و سالم می‌گردد؟ آقایان مسئول که می‌دانند این فرد باز هم دزدی می‌کند چرا دست این‌ها را قطع نمی‌کنند؟ در بین این قشر کثیف خیلی اتفاقات دیگر از جمله تجاوز، دزدیدن بچه و... رخ داده و می‌دهد، چرا جای برخورد محکم، به آن‌ها آزادی هم می‌دهند که بیایند زندگی مردم را غارت کنند؟ در آمریکا دزد وارد خانه شما شود، می‌توانید با اسلحه او را بزنید، اما اینجا اگر دزد را بزنید بازداشت می‌شوید! من شفاف می‌گویم اگر دزدی را در ملکم بگیرم، دستش را از مچ قطع می‌کنم

نازک بین: دزدانی از رفاه زیادی که داشته اند به سبک فیلم های سینمائی خشن وطنی, عشق شان گل می کند و به دزدی می روند. احمد رضا وقتی صبح متوجه می شود که صدمه دیده ناگهان از کوره در می رود و در نقش علم الهدی معروف خراسانی, ظاهر می شود و فرمان می دهد که -دست قطع می کنم- دست قطع می کنم!

بعد از این دستور و بخشنامه که یک گام جلوتر از دست بریدن ها در بلاد اسلامی است گماشتگان اعلان و اخبار را وارد صحنه می کند و چون عقابی که در بیشه شیری فرود آمده غرش می زند که بیائید و بنویسید:

اگر دزدی را در ملکم بگیرم، دستش را از مچ قطع می‌کنم!

…او فقط درخصوص دزدی‌ها و تبعات آن صحبت کرد و به خبر ورزشی گفت: ویروس کرونا باعث شد مسئولان هزاران زندانی را آزاد کنند، اما برایم سؤال است چرا افرادی که به جرم دزدی زندان بودند، آزاد شدند؟ مگر به آن‌ها بابت دو، سه ماه آزادی‌شان حقوق می‌دهید؟ حتی اگر هم پول بگیرند، خیلی‌هایشان مریض هستند و به دزدی عشق می‌ورزند! ملک من چهار قفل دارد، چهارتا! اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و… زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می‌شود را به سرقت برده‌اند.

یک روز بعد هم لوستر‌های مغازه‌ام را دزدیده‌اند. می‌دانید که لوستر‌ها در ارتفاع بالایی نصب می‌شود و سارقین از خدا بی‌خبر با نردبان یا نمی‌دانم چه چیز، لوستر‌ها را باز کردند؛ آن هم از مغازه‌ای که بر بلوار متل قو و در نقطه‌ای پررفت‌وآمد است.

عابدزاده ادامه داد: دست دزد باید قطع شود. پس چرا دزدی که ۱۰ پرونده سرقت دارد، صحیح و سالم می‌گردد؟ آقایان مسئول که می‌دانند این فرد باز هم دزدی می‌کند چرا دست این‌ها را قطع نمی‌کنند؟ در بین این قشر کثیف خیلی اتفاقات دیگر از جمله تجاوز، دزدیدن بچه و… رخ داده و می‌دهد، چرا جای برخورد محکم، به آن‌ها آزادی هم می‌دهند که بیایند زندگی مردم را غارت کنند؟ در آمریکا دزد وارد خانه شما شود، می‌توانید با اسلحه او را بزنید، اما اینجا اگر دزد را بزنید بازداشت می‌شوید! من شفاف می‌گویم اگر دزدی را در ملکم بگیرم، دستش را از مچ قطع می‌کنم و اگر بعداً گفتند عابدزاده بد بود، دلیلش را بدانید! دزد می‌رود دزدی اگر هم دستگیر شود، مشکلی ندارد، چون جای خواب، لباس، غذا و هر چیزی که لازم دارد، مجانی می‌گیرد، اما کسی که اهل خلاف نیست، برای تأمین همین وسایل باید صبح تا شب دوندگی کند.

بعد از این اخطار اسلامی و شرعی که مشخص شد این سنگربان از همان اول به جمهوی اسلامی و قوانین ارتجاعی و بدتر از قرون وسطائی آن اعتقاد داشته است نوبت به نماینده داماد علم الهدی خشن میرسد که در مازندران حمکرانی می کند و  اطلاعیه ای -در -می کند که این بابا چه می گوید:

به نقل از از مرکز رسانه قوه قضاییه رییس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق تیم ملی جزء زندانیان در حال مرخصی در بخشنامه رییس قوه قضاییه نبودند، گفت: بر خلاف برخی اظهارنظرها اعطای مرخصی به زندانیان تاثیری در افزایش سرقت ها نداشته است و اصولا بر اساس بخشنامه رییس قوه قضاییه زندانیانی که حضورشان در جامعه مخاطره امیز بوده است اصلا به مرخصی نیامده اند.

اکبری با اشاره به اظهارات اخیر احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره سرقت از منزل و مغازه ایشان در شهرستان عباس آباد توسط برخی از سارقان سابقه‌دار و انتقاد از قوه قضاییه به جهت اعطای مرخصی به این سارقان، اظهار داشت: با بررسی انجام گرفته سوابق سارقان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد، هیچکدام از متهمان دستگیر شده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رییس قوه قضاییه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبوده اند.

وی ادامه داد: ۴ نفر سارق‌ که اقدام به سرقت از منزل دروازه بان اسبق تیم ملی کرده بودند در شهرستان کلاردشت به همراه برخی از اموال مسروقه با دستور ویژه دادستان عباس آباد و نیروی انتظامی دستگیر شدند و در خصوص سرقت از رستوران وی، سارق در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته شده است.

دست نظام ات را قطع کن!

خدمت سنگربان دروازه های نظام عرض شود که اگر شما هم جای این دزدها (نه این که کار این افراد را تایید کنیم) بودید بدتر از این ها می کردید. بیکاری، دزدی، فقر، اعتیاد، خودفروشی و فحشا معلول هستند نه علت! چه کسی دوست دارد که خود را بدنام خاص و عام کند؟ کسی که بیکار است و نمی تواند هزینه زندگی خود و خانواده اش را تامین کند و شایستگی کار را هم دارد اما کاری برای وی نیست چه باید بکند؟ دزدی یکی از راه هایی است که پیش روی این قبیل افراد قرار دارد. چرا شما به دزدان و کلاهبرداران و جنایتکاران نظام که مردم را به این فلاکت و بدبختی انداخته اند برای یک بار هم که شده اعتراض نکرده اید؟! می دانید معنی یارانه چهل و پنجاه هزارتومانی به زبان ساده چیست؟! یعنی این که ملت ایران فقیر و گدا هستند! شما که تاجر هستی مگر نمی دانید که هزینه ها در جمهوری اسلامی به دلار است و درآمدها به ریال و تومان! شما که اصفهانی هستید مگر خبر ندارید کشاورزان، کارگران، کارمندان و اقشار زحمتکش بازار در زندگی شان به بن بست کامل رسیده اند و توانائی خرید چند عدد تخم مرغ و یک کیلو سیب زمینی را ندارند؟ چندین ماه است که حقوق نگرفته اند و هر روز شرمنده زن و بچه های شان هستند؟ شاید یکی یا چند دزد از هواداران شما بوده اند که اینک به علت وجود یک عده رانت خوار و دزد و جنایتکار حکومتی از زندگی شان ساقط و به چنین روزی افتاده اند! بخوانید که طبق قوانین حقوق بشر قطع دست و پا یکی از شدیدترین نوع شکنجه علیه انسانیت است! در ادامه دو خبر را برای اطلاع شما می آورم که اگر خواندید و یا کسی گذراش افتاد و آن را خواند و برای شما نقل کرد درس عبرتی از آن گرفته باشید:

محمد صلاح دزد را عفو کرد و پس از کمک مالی برای وی شغل پیدا کرد!

در یک مصاحبه جالب با دیلی میل که جزئیات جالبی از زندگی محمد صلاح را منعکس می کند، یک نکته قابل تامل وجود داشت و آن هم زمانی بود که وینگر لیورپول در الکساندریا، در مصر فوتبال بازی می کرد و از خانواده اش دزدی شد.

محمد برای آنکه در آن شرایط کنار خانواده باشد، به خانه بازگشت. دزد، پس از دو روز دستگیر شد و با وجود آنکه پدر محمد صلاح می خواست مراحل قانونی را پیگیری کند، او درخواست کرد که پرونده را کنار بگذارند و دزد را تعقیب قضائی نکند. محمد صلاح بجای مجازات به آن دزد پول داد تا زندگی اش را سر و سامان بدهد. او حتی به آن فرد کمک کرد تا یک شغل پیدا کند!!

صادقی یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد.

امیرحسین صادقی تنها یک ماشین داشته که دزدیده شده است. مدافع سابق استقلال در خصوص  دزدی اتومبیل اش یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرده است. صادقی نوشت:آقا دزده دمت گرم. همین ماشینو داشتم. خدا خیرت بده مزدا ۳ مدل قدیمی ارزشی نداره. بیار جان مادرت. مزدا سفید مدل ۸۹!

نقشه برای به زمین زدن شیوخ قطر

سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا می‌گوید این احتمال وجود دارد که میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ از قطر گرفته شده و ایالت متحده آمریکا به جای این کشور میزبانی جام جهانی را به عهده بگیرد.

 هفته گذشته وزارت دادگستری آمریکا با صدور کیفرخواستی، روسیه و قطر را متهم کرد که برای جمع‌آوری رای در جریان رای‌گیری برای انتخاب میزبان جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ رشوه پرداخت کرده‌اند. بلاتر که خودش در حال حاضر به دلیل تخطی از موازین اخلاقی در دوران ریاستش بر فیفا به مدت شش سال از هر نوع فعالیت فوتبالی تعلیق شده می‌گوید اتهاماتی که به او وارد شده نادرست است. بلاتر اما می‌گوید با توجه به کیفرخواست صادر شده از سوی آمریکا ممکن است میزبانی جام ۲۰۲۲ از قطر گرفته شود.

بلاتر در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد در این باره گفت: “آلمان هم می‌تواند به جای قطر میزبان جام جهانی بشود ولی در این صورت بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ برای دو دوره پیاپی جام در اروپا برگزار می‌شود. در نتیجه اروپا گزینه اول میزبانی نخواهد بود. به نظر من آمریکا به جای سال ۲۰۲۶ ممکن است به عنوان جانشین قطر، میزبانی را در سال ۲۰۲۲ بدست بیاورد. آمریکایی‌ها توان این را دارند. موشک هوا کردن که نمی‌خواهد! ژاپن هم می‌تواند. ژاپنی‌ها هم از  کشورهایی بودند که میزبانی ۲۰۲۲ را می‌خواستند”. بلاتر در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: “خوشبختانه جام جهانی ۲۰۲۲ با ۳۲ تیم برگزار می‌شود و نه آنطور که اینفانتینو برنامه‌ریزی کرده بود با ۴۸ تیم. به همین خاطر تلاشهای سازماندهی برای میزبانی رقابتها سخت‌تر از جام ۲۰۱۸ نخواهد بود”.

 همانطور که بلاتر می‌گوید جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود ولی این تورنمنت آخرین دوره برگزاری جام جهانی به صورت ۳۲تیمی خواهد بود. طبق تصویب فیفا جام جهانی بعدی در سال ۲۰۲۶ با حضور ۴۸ تیم برگزار خواهد شد.

 در صورتیکه ایالات متحده به جای قطر میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را بدست بیاورد، فیفا با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد چرا که باید برای جام بعدی در سال ۲۰۲۶ هم میزبانی جدید پیدا کند. جام جهانی ۲۰۲۶ قرار است به میزبانی مشترک آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود.

کرونا کارگران جام جهانی ۲۰۲۲ را در هم نوردید

تعدادی از کارگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ویروس کوید ۱۹ مبتلا شدند که همین نگرانی های زیادی را به وجود آورد. قطر یکی از کشورهای است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در آن به شکل نگران کننده ای در حال افزایش است. فرانس پرس به نقل از منبعی در کمیته عالی پروژه ها، تأیید کرد که برای نخستین بار، شیوع ویروس کرونا در میان نفراتی که مشغول پیشبرد پروژه ها و آماده سازی ساخت و سازها برای اجرای بازی های جام جهانی قطر بودند، دیده شد. 

 آنها معتقد شیوع این ویروس در ۵ کارمند و کارگری که در سه پروژه متفاوت مشغول به کار هستند دیده شده است. این اتفاق در حالی می افتد که هرچند مقامات ذیربط در کشور قطر به صورت روزانه آمار رسمی از پیشرفت ویروس کرونا در این کشور را اعلام می کنند اما هیچگاه موارد مثبتی در سایت ها و کمپ ها و در مجموع امکانات در حال ساخت برای جام جهانی ۲۰۲۲ دیده نشده است. همچنین پس از اعلام خبر حضور موارد کرونایی در میان نفرات فعال در ساخت و سازها، بیانیه تنظیم شده توسط کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز منتشر کرد، در این بیانیه آمده است: 

 کمیته عالی پروژه ها تأیید می کند که دو کارمند که برای کار در پروژه ورزشگاه الثمامه کار می کنند، به ویروس کرونا آلوده شده اند. علاوه بر این، ۳ کارگر دیگر نیز وجود دارند که یکی از آنها در محل پروژه استادیوم الرایان و دو نفر در پروژه استادیوم البیت کار می کنند، نتیجه آنالیز ویروس برای آنها مثبت درآمده است.

از روزی که کار ساختن تاسیسات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در این کشور فسقلی شروع شده رفتار این دولت و کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ با کارگران شاغل در این پروژه ورزشی از سوی مجامع بین المللی حامی حقوق کارگران و با افشاگری از رسانه های جهان انتقادات و محکومیت متعددی را بر علیه دولت قطر و مجریان این پروژه وارد کرده اند. به دنبال این انتقادها یکی از رهبران اتحادیه کارگران آمار غافلگیر کننده ای را در خصوص مرگ و میر کارگران شاغل در ساخت ورزشگاه های میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر کرده است.
«هنس کریستین گابریلسن» رییس کنفدراسیون اتحادیه های کارگران نروژ، طی اظهاراتی تکان دهنده ای در این خصوص گفته بود:
اگر خواسته باشیم به احترام هر کارگر کشته شده در مسیر ساخت ورزشگاه های قطر یک دقیقه سکوت کنیم، ۴۴ بازی اول جام جهانی ۲۰۲۲، باید در سکوت محض برگزار شود.
وی ادامه داد: با این حال داستان نافرجام کارگران در قطر صرفا به این کشور محدود نمی شود، به عبارت دیگر این آمار زندگی روزمره صدها هزار کارگر در سرتاسر جهان است. با توجه به اظهارات گابریلسن؛۴۴ بازی تقریبا تمام بازی های مرحله گروهی را در بر می گیرد و تنها چهار بازی پایانی تحت تاثیر این سکوت محض قرار نخواهد گرفت.

همسر انگلیسی یک ایرانی؛ دلال فوتبالی عرب‌ها

نکته مورد توجه در باره این خانم ۴۷ ساله، شوهر ایرانی اوست. مهرداد قدوسی در سال ۲۰۱۱ با استاولی ازدواج کرد و حالا در کنار او، کسب و کارشان را با شیوخ عرب گسترش داده اند در سال‌های اخیر، شیوخ کشور‌های عربی تمایل زیادی به سرمایه گذاری در فوتبال انگلستان از خود نشان داده اند. نمونه بارز آن، خرید باشگاه منچستر سیتی توسط شیخ منصور آل نهیان است.

به گزارش طرفداری به تازگی اخباری هم مبنی بر خرید باشگاه نیوکاسل توسط محمد بن سلمان به ارزش ۳۰۰ میلیون پوند به گوش می‌خورد اما افرادی هستند که در پشت پرده، این معاملات مهم را هدایت می‌کنند و به قول معروف جوش می دهند.

به نوشته دیلی میل؛ آماندا استاولی، مدل سابق و تاجر فعلی انگلیسی به واسطه شغل خود، روابط گسترده‌ای با شیوخ عرب خاورمیانه و افراد سلطنتی بریتانیا دارد. او بر اساس همین روابط ، شرایط را برای حضور اعراب در باشگاه‌های انگلیسی فراهم می‌کند. استاولی فقط در سال ۲۰۰۸ از به سرانجام رساندن معامله خرید باشگاه منچسترسیتی توسط شیخ منصور آل نهیان، ۱۰ میلیون پوند دریافت کرد.

او طی سالیان اخیر، مشاور اصلی اعراب برای سرمایه گذاری در فوتبال انگلستان بوده است. اکنون گفته می‌شود محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در آستانه خرید باشگاه نیوکاسل به ارزش ۳۰۰ میلیون پوند قرار دارد. رابط اصلی ولیعهد عربستان با آن‌هایی که در انگلستان حضور دارند، آماندا استاولی است.

شرکت‌های کسب و کار استاولی در دوبی، دوحه، ریاض و لندن، اعتبار و روابط گسترده‌ای برای او به همراه داشته است. او رابطه بسیار خوبی با شیوخ عرب از یک سو و شاهزاده اندرو از سوی دیگر دارد. به واسطه همین روابط، استاولی پای اعراب را برای سرمایه گذاری در انگلستان و -نه فقط برای فوتبال- باز می‌کند. نکته جالب در مورد این زن موفق ۴۷ ساله، شوهر ایرانی اوست. مهرداد قدوسی در سال ۲۰۱۱ با استاولی ازدواج کرد و حالا در کنار او، کسب و کارشان را گسترش داده اند. گفتنی است دو سال پیش اخباری مبنی بر پیشنهاد ۱.۵ میلیارد پوندی آماندا استاولی برای خرید باشگاه لیورپول مطرح شد که این موضوع به سرانجام نرسید.

https://akhbar-rooz.com/?p=26350 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x