پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عضو شورای شهر: تعطیلی ظاهری است؛ تمام مشاغل مشغول کارند

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه دولت با این اقدام نابخردانه (عدم تعطیلی کامل شهر) به جای کمک به حفظ جان مردم به مشکلات مردم اضافه کرده است.

حجت نظری در دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به دولت در مورد تعطیل کردن یا نکردن پایتخت، گفت: در حالی که اعلام شد از شنبه قرار است پایتخت تعطیل شود. آنچه که در عمل و در دستورالعمل ابلاغی رخ داد، می‌توان گفت که هیچ تعطیلی خاصی واقع نشده و حتی دیروز دیدم که به شدت برخی خیابان‌ها شلوغ است.

وی ادامه داد: این متاسفانه نشان می‌دهد که دولت هیچ اراده‌ای برای تعطیلی نداشته و در ظاهر خواسته شهر را تعطیل کند اما در باطن تمام مشاغل اعم از اداری و … مشغول کارند. این اقدام نمی‌تواند مانع از شیوع کرونا شود و تنها چیزی که ایجاد می‌کند مشکلات بیشتر برای مردم هست.

نظری افزود: مشخصا کارمندانی هستند که در ظاهر باید تعطیل می‌شدند، اما باید به سر کار بروند، اما فرزندش که باید به مهدکودک می‌رفت، حالا باید در خانه بماند و کسی نیست که از او نگهداری کند، دولت با این اقدام نابخردانه به جای کمک به جای مردم به مشکلات مردم اضافه کرده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=94309 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x