جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد

مجلس اسلامی با ۱۷۵ رای موافق، ۸۰ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۶۴ نماینده حاضر به «علیرضا رزم‌حسینی» گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد داد.

پیش از این حسین مدرس خیابانی سرپرست و گزینه پیشنهادی ریاست جمهوری برای وزارت صنعت معدن و تجارت بود که مجلس شورای اسلامی در ۲۲ مردادماه ۹۹ به او رای اعتماد نداد.

علیرضا رزم‌حسینی وزیر ۵۹ ساله فارغ التحصیل رشته علوم اقتصادی و بازرگانی دانشگاه باهنر کرمان است که در گذشته سمت‌هایی چون ریاست ستاد فرماندهی سپاه هفتم صاحب‌الزمان(عج)، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس برعهده داشت. او همچنین قبل از انتصاب به سمت استاندار کرمان و خراسان رضوی در دولت یازدهم در بنیاد مستضعفان مشغول به کار بود.

او پیش از ورود به مسوولیت های دولتی در بخش خصوصی نیز فعالیت می‌کرد. از جمله فعالیت های رزم حسینی می‌توان به عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیر عاملی و ریاست هیات مدیره مجتمع صنعتی کرمان، مدیر عاملی شرکت ماشین‌آلات راه‌سازی کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان اشاره کرد. رزم حسینی همچنین اقدام به تاسیس چند کارخانه در استان کرمان کرده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=48333 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x