جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عواقب تصمیمات خطرناک دولت؛ تعداد قربانیان بیماری کرونا در ایران همچنان رو به افزایش است

گزارش رسمی روزانه ی وزارت بهداشت همچنان حاکمی از افزايش آمار جانباختگان و مبتلايان به بيماری کرونا در ايران است. تعداد قربانيان به 24 هزار نفر نزديک شده است و رئيس بخش بيماری های عفونی بيمارستان مسيح دانشوری از احتمال مرگ روزانه ی ششصد نفر خبر داده است. کارشناسان دو تصميم خطرناک دولت در مورد برگزاری مراسم ماه محرم و بازگشايی مدارس را از جمله علل موج تازه ی بيماری در ايران می دانند
کرونا

گزارش رسمی روزانه ی وزارت بهداشت همچنان حاکمی از افزایش آمار جانباختگان و مبتلایان به بیماری کرونا در ایران است. تعداد قربانیان به ۲۴ هزار نفر نزدیک شده است و سیزده استان در وضعیت قرمز قرار دارند. کارشناسان دو تصمیم خطرناک دولت در مورد برگزاری مراسم ماه محرم و بازگشایی مدارس را از جمله علل موج تازه ی بیماری در ایران می دانند.

به گزارش سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده اند که یک هزار و ۶۲۸ نفر از آنها بستری شده و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد: تا کنون ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون سه میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

جانباختگان روزانه کرونا به ۶۰۰ نفر هم می‌رسد

دکتر پیام طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: اگر با همین روال پیش برویم ممکن است آمار فوتی‌ها در روز به ۶۰۰ نفر هم برسد، او افزود به کرات در این چند روز معلم و دانش‌آموز مبتلا به کرونا داشتیم!

https://akhbar-rooz.com/?p=46981 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x