پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عیش و نوش در خارج؛ سرکوب و اختناق حزب الهی در داخل

نازک بین- یک -قلمرو زندگی شخصی و خصوصی هر فردی محترم و خوب و بداش به ساکنان این یا آن حریم تعلق دارد و از هر گونه تعرض و دخالتی توسط افراد غیر، در امان و مصون است. عکس سلفی گرفتن و یا به نایت کلاب رفتن و چند گیلاس زدن و رقصیدن با زن یا مرد غریبه، باز موضوع شخصی و خصوصی است و البته در جوامع دموکراتیک موضوعی عادی است. نماز خواندن و دعا کردن هم یک موضوع شخصی است. در جوامع دموکراتیک به کلیسا رفتن و دعا کردن هم حقوق به رسمیت شناخته شده افراد معتقد به مذهب است. به دریا رفتن و در ساحل با بدن نیمه عریان و آفتاب گرفتن و شنا کردن، باز موضوع خصوصی است. اما بشرطی که: اگر واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند، چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند، مثل حاج آقا عبدالحمید احمدی، رئیس مادام العمر انجمن خبرنگاران و نویسندگان و عکاسان  ورزشی و معاون فرهنگی و دائمی وزارت ورزش جوانان، جمهوری اسلامی ایران، نباشد. در داخل سرکوب فکری و عقیدتی می کند و در خارج عیش و نوش! وی یکی از چند تفنگدار  نظام ولایت فقیه است که در دو قلمرو رسانه ای  و فرهنگی در سرکوب فکر و اندیشه جوانان کشورمان دخالت دارد. عبدالحمید احمدی، همچنین همه کاره ستاد حجاب و عفاف  است. به قول تعدادی از خبرنگاران ساکن خارج، وی در خارج اصلاح طلب عیاش هست و در داخل حزب الهی سرکوبگر و اختناق گر!

منبع عکس سایت خبری بگونه

دو- در سخنرانی های شان در داخل می گویند: برداشتن حجاب به عنوان خط نفوذ دشمن مطرح می‌شود، و آنچه در رأس هجمه برنامه فرهنگی دشمن علیه ملت مسلمان و به خصوص به انحراف کشیدن جوانان ایران اسلامی قرار دارد، بحث حیازدایی است!! تعدادی از ورزشی نویسان تعریف کرده اند، در اعتراض به ریاست مادام العمری احمدی بر انجمن ورزشی نویسان به وزارت  کشور رفته اند و اعتراض کرده اند که این آقا حتی جزو هئیت رئیسه انتخابی انجمن ورزشی نویسان نبوده که بر مسند ریاست بنشینند. اما جواب شنیده اند: در صورتی که عبدالحمید احمدی ریاست انجمن عکاسان، خبرنگاران و نویسندگان، نباشد، مجوز فعالیت انجمن را لغو خواهند کرد! موضوع مقام امنیتی و اطلاعاتی بودن احمدی در بین اهالی رسانه ای ورزش سر زبا نها است. تاکنون چند وزیر و دولت عوض شده اند، اما این آقا هم چنان در جای شان محکم مانده اند!

بخوانیم فرازهائی از سخنان فرد امنیتی و اطلاعاتی درجه یک نظام ولایت فقیه: عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، در جریان اختتامیه «دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان تهران». وی با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات و برنامه های قرآنی در میان جوانان و ورزشکاران اظهار کرد: حرکت گستردهای در کشور شکل گرفت و در دومین دوره این مسابقات مجموعه استانی فعالیتهای گسترده ای برای زمینه سازی حضور ورزشکاران و جوانان انجام دادند. وی افزود: تلاش این است که بتوانیم زمینه حضور هر چه بیشتر جوانان و ورزشکاران را در رشته های حفظ و قرائت و رشته های جانبی فراهم کنیم تا به سمت قرائت و یادگیری و عمل به قرآن حرکت کنیم. احمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم یک زندگی اسلامی داشته باشیم باید هر چه بیشتر با قرآن ارتباط برقرار کنیم و زندگی خود را با فرهنگ و معارف قرآن هماهنگ کنیم. 

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: وزارت ورزش فرهنگ دفاع مقدس را به‌عنوان یک سرمایه انسانی، اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی مورد استفاده قرار می‌دهد؛ چراکه در ورزش اصل و فرهنگ و مرام پهلونی وجود دارد که دفاع مقدس در تببین این فرهنگ به ما کمک کرد. در دوره طلایی دفاع مقدس پهلوانان زیادی به طور ملموس به جامعه معرفی شدند. وجود پنج هزار شهید ورزشکار در دوران دفاع مقدس و ۱۳۵ ورزشکار شهید مدافع در رشته‌های مختلف نشان می‌دهد جامعه ورزش در موضوع دفاع مقدس بسیار فعال بوده است.

عبدالحمید احمدی در مراسم رونمائی از تمبر ملا سید حسن رزاز، گفته است: اگر قهرمانی محدود به پاداش و سکه شود ماندگار نخواهد بود! فدراسیون ورزش زورخانه‌ای باید بتواند سایر پهلوانان نامدار همچون شهید ابراهیم هادی و حاج قاسم سلیمانی را نیز به مردم و نسل‌های آینده معرفی کند!به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در چهلمین جلسه کمیسیون فرهنگی و تربیت بدنی ورزش کشور با بیان اینکه “اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با مشارکت گسترده جامعه ورزش در برنامه‌ها و بخش‌های مختلف برگزار و شهادت، یاد و نام ماندگار وی گرامی داشته شد،” اظهار کرد: این علاقه و شیفتگی نسبت به شهید زنده یاد سلیمانی، در ورزش قابل توجه است و در سال گذشته از روز شهادت سپهبد سلیمانی اقدامات زیادی جهت نکوداشت این نام و ابراز علاقه و احترام جامعه ورزش به سردار سلیمانی را شاهد بودیم. احمدی افزود: از سال گذشته اقدامات بسیاری به نام سردار سلیمانی گره خورد که حائز اهمیت بود و هر سازمان و منطقه به تناسب و فراخور شرایط علاقه خود را به سردار سلیمانی ابراز و در موقعیت ها و مناسب های مختلف نام و یاد این بزرگ مرد ایران اسلامی را گرامی داشتند. از جمله در روستاهای دورافتاده اصرار و تمایل بسیاری برای ثبت نام شهید سلیمانی در افتتاح پروژه ‌ها و برگزاری رویدادها وجود داشت و پویش های کمک مومنانه فدراسیون ها به نام سردار سلیمانی برگزار شد که امیدوارم جامعه ورزش گام های بلندتری در این زمینه برداشته و نسبت به این شهید بزرگوار ادای دین کند. معاون وزیر ورزش و جوانان در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه بخش ها فعالیت ویژه ای خواهند داشت، کارگروه ورزش و جوانان تشکیل شده است و برنامه های گسترده و موثری را جهت بزرگداشت ایام شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد.

جنجال حضور مدیران در کلاب شبانه

سه- ایسنا نوشت: تعدادی از اعضای سرپرستی تیم های فوتبال پایه ایران که هفته گذشته همراه تیم ملی جوانان و نوجوانان در اردوی تاجیکستان حضور داشتند، برخلاف قوانین و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا و در اقدامی عجیب در دیسکوتک حاضر شده‌اند. حضوری که مستقیما به سوء مدیریت در فدراسیون فوتبال بازمی گردد. بر اساس اطلاع مستند از این اردوی یک هفته‌ای در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار شد، متاسفانه بدلیل عدم وجود مدیریت قاطع و منضبط در فدراسیون فوتبال و همچنین اردوهای برون مرزی آن، برخی از همراهان و سرپرستان تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان با نقض مقررات و پروتکل های بهداشتی و برغم ممنوعیت خروج از هتل، در معیت تعدادی از ایرانی های مقیم تاجیکستان از هتل محل اقامت خارج و در یک کلاب شبانه (دیسکوتک) حضور یافتند. وقوع این اتفاق آن هم در اردوی تیم‌های ملی که سرآمد همه باشگاه‌ها و تیم‌ها است و باید یک الگوی رفتاری مناسب برای همگان باشد، یک امتیاز منفی بزرگ در کارنامه مسوولان حاضر در اردو و همینطور مدیران ارشد فدراسیون فوتبال است که تا به حال هم هیچ برخوردی عینی و ملموس با تخلفات محرز آنها انجا نشده است.

چهار- تئودور آدورنو، تئوریسین نامی مکتب فرانکفورت، “از صنعت فرهنگ نام برده است که به گفته او محتوی آن، برای فریب دادن توده‌ها سرهم‌بندی می‌شود تا مردم از درک نیازهای واقعی خود منحرف شوند و حساسیت خود را در برابر ستم‌ها و فشارهای نظام حاکم از دست بدهند. در جمهوری اسلامی ایران، تمامی نهادها و مسئولان حکومتی می‌کوشند به هر چیزی رنگ دینی بزنند، تا به نام “امر به معروف” هر امر ناروایی را بر جامعه تحمیل کنند و به نام “نهی از منکر” از خواسته‌های برحق جامعه جلوگیری کنند. در حالی که، خود در پنهان آن کار دیگر می کنند و برای شان جایز و شرعی است!

 واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند

چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

گویا باور نمی دارند روز داوری

کاین همه قلب و دغل در کار داور می کنند

https://akhbar-rooz.com/?p=100599 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
3 سال قبل

این اکبیری بایدم زن زیبایش را برخ ما” پهلوان پنبه ها ی بی عرضه”بکشد!!!

حمید قربانی
حمید قربانی
3 سال قبل

نجات جامعه ایران به عنوان یک جامعه سرمایه داری ادغام شده ی ارگانیک در سرمایه جهانی، از این همه موجودات پلید، رذل و دروغگو، متجاوز و متقلب، قاتل و متجاوز فقط با به پیروزی رساندن یک انقلاب اجتماعی – یک انقلاب زیر و رو کننده اوضاع اجتماعی موجود – یک انقلاب واژگون کننده ی تام و تمام نظام موجود اجتماعی – انقلاب نابود کننده ی سرمایه داری دزد و فاسد و در حال فروریختن و اکر واقعا بگویم این بختک که فقط با مکیدن خون و مغز انسان و بویژه انسان کارگر و زحمتکش ادای زنده را در می آرود- یک انقلاب قهری کمونیستی است که دولت سرمایه داران، این رندهای خقه باز را درهم می شکند و جز آن نیست.
کارگران و زحمتکشان را باید برای چنین امری آماده کرد که این فقط از عهده حزبی بر میآید که اساسا بوسیله و از کارگران آگاه و فرزندان روشنفکر آنها موجودیت یابد و نه احزابی که خواستگاه طبقاتی رهبران و کادرهایشان همان آخور یعنی طبقه سرمایه دار است. دوستان باید پذیرفت که چاقو دسته خویش را نمی برد. فرزندان سرمایه داران، هر چند کتاب های مارکس و انگلس و لنین را زیر و رو کرده باشد، نمی توانند با نظامی که خود در دمان آن زاده و بزرگ شده اند، نبرد تا برانداختن آن را داشته باشد.
این یک واقعیت اجتماعی است و بر این اساس بود که کارل مارکس و انگلس نوشتند : ” کمونیست حرکت طبقه کارگر برای لغو شرایط موجود اجتماعی است. “، فرزندان طبقات استثمارگر و بویژه طبقه ی حاکم کنونی یعنی سرمایه دار و کار بدستان آن، مگر به قدر انگشتان یک دست پیدا شوند و الی دو دست بوده باشند که تا آخر با کارگران ماند و آنها توانسته بتوانند یار و یاور واقعی بوده باشند. کس نخارد پشتِ من جز ناخن انگشت های من! مبارزه طبقاتی را، طبقات پیش می برند و نه، نیروی دیگری. مبارزه بر علیه طبقه سرمایه دار را اساسا طبقه کارگر می تواند و قادر است، پیش ببرد و نه طبقات دیگر اجتماعی!
پرولتارهای ایران متحد شوید و مسلحانه بر خیزید که عبدالحمید احمدی یکی از قاتلان رژیم سرمایه داری ایران است!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x