جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فراخوان جمعیت سوسیال دموکراسی برای ایران: دعوت به همکاری

هموطن گرامی، جمعیت سوسیال دموکراسی برای ایران، از شما برای همیاری و همکاری با این جمعیت دعوت به عمل می‌آورد. این جمعیت که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است ‌ باورمند و وفادار به ایدۀ  سوسیال دموکراسی ست، به آرمان و اندیشه‌ای برآمده از روند سیاسی، اقتصادی و فرهنگی‌ای که هدف‌اش تحقق رفاه همگانی، آزادی، عدالت، مردم سالاری، همبستگی ملی، خشونت‌ پرهیزی، رعایت اعلامیه جهانی حقوق بشر، صلح  و پیشرفت جامعه  ازطریق همکاری با دیگر نیروهای های سیاسی و اجتماعی بوده است. آرزوی ما همبستگی و روابط سازنده در میان مردم، و درهمه ابعاد آن است. هدف ما داشتن جامعه ای آزاد از سلطه‌گری و سلطه‌پذیری، جامعه‌‌ای بدون تمایز طبقاتی، جامعه‌ای بدون جداسازی‌های نژادی و مذهبی و قومی، جامعه ای بدون پیشداوری و تعصب و تبعیض است. جامعه ای که به حضور همه نیاز است و برای همه شرایط و فرصت های برابر وجود دارد، جایی که هر کس، زن و مرد و دگراندیش و دگرباش حق و ارزش مساوی دارد، جایی که هر کودکی بتواند رشد کند و انسانی بالغ، مستقل وآزاد بشود، جایی که هر کس آزاد است به‌عنوان یک فرد مستقل رشد و پیشرفت کند و نیز آزاد است در همکاری برابر و وفادارانه با دیگران برای یافتن بهترین راه حل‌ها برای مشکلات اجتماعی تلاش کند و ارایه طریق نماید.

هموطن عزیز، سوسیال دموکراسی راه عقلانی ، انسانی و عملی گذارجامعه ما از وضعیت اسفبار کنونی به مرحله دستیابی  به رفاه، آزادی و دموکراسی ست. سوسیال دموکراسی یک نظام فکری و رفتاری، یک سیستم سیاسی و اجتماعی، و تلاشی آگاهانه و هدفمند برای تغییر جامعه است. به باورِما، سوسیال دموکرات‌ها می‌توانند و باید همگام و همراه با سایر نحله‌های فکری و سیاسی آزادیخواه و عدالت طلب جامعه ما را درمسیرِ ازمیان برداشتن حکومت اسلامی و بسوی آینده ای روشن، پیشرفته و انسانمدار پیش برانند.

آرمان‌های سوسیال دموکراسی در ایران تنها با وجود یک سازمان منسجم و فراگیر سوسیال دموکرات دست‌یافتنی است. از اینرو، ما دست همکاری به‌سوی شما دراز می‌کنیم. با ما تماس بگیرید.

جمعیت سوسیال دموکراسی برای ایران
بهمن ۱۳۹۹ –  ژانویه ۲۰۲۱

تلفن: امریکا
۹۲۵ ۳۱۷ ۱۱۱۶

[email protected]

https://akhbar-rooz.com/?p=102237 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x